Erdal - BMW E60 520i
Erdal - BMW E60 520i
Goedemiddag,
Mijn naam is Erdal,
Ik heb sinds anderhalf jaar een BMW E60 520i en ben er super blij mee.
Het rijden in een auto geeft zo een heerlijk gevoel, maar het rijden in een BMW is onbeschrijfelijk
Ik heb al het een en ander gelezen hier en ben blij dat ik eindelijk een goede forum heb gevonden.
Met vriendelijke groet,
E.T
Mijn naam is Erdal,
Ik heb sinds anderhalf jaar een BMW E60 520i en ben er super blij mee.
Het rijden in een auto geeft zo een heerlijk gevoel, maar het rijden in een BMW is onbeschrijfelijk
Ik heb al het een en ander gelezen hier en ben blij dat ik eindelijk een goede forum heb gevonden.
Met vriendelijke groet,
E.T
Laatst gewijzigd door E.T520i op 16 apr 2013, 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Nieuw member
Die heb ik wel maar zo te zien zijn ze niet het juiste formaat, enig idee waar ik het kan uploaden ?
Laatst gewijzigd door E36 M-Style op 16 apr 2013, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Bedankt waar ?
Welkom Erdal!
De meet en greet is in De Meern.
De meet en greet is in De Meern.
- Ramon 325 Vanos
Welkom
Ik zal helaas niet aanwezig zijn op de meet and greet, misschien een volgende keer.
In ieder geval erg bedankt voor het verwelkomen.
In ieder geval erg bedankt voor het verwelkomen.