demper in koffer geschoten
demper in koffer geschoten
hey allen
ik heb een half jaar geleden nieuwe dempers achteraan gestoken en na 2 dagen was er 1 van de 2
in men koffer geschoten ik direkt een nieuwe late steken ,was goed tot deze week hij er trug in zat
ik wou hem zelf maken dus ik wil een nieuwe demper kopen zegt de verkoper me dat dit niet de demper is maar de rubber ,dus ik steek de nieuwe rubber rijd er een uur mee zit hij weer los inde koffer (zie pic)
heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn ? alvast bedankt!
[URL=http://s1055.photobucket.com/user/ ... .jpg[/img][/url]
ik heb een half jaar geleden nieuwe dempers achteraan gestoken en na 2 dagen was er 1 van de 2
in men koffer geschoten ik direkt een nieuwe late steken ,was goed tot deze week hij er trug in zat
ik wou hem zelf maken dus ik wil een nieuwe demper kopen zegt de verkoper me dat dit niet de demper is maar de rubber ,dus ik steek de nieuwe rubber rijd er een uur mee zit hij weer los inde koffer (zie pic)
heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn ? alvast bedankt!
[URL=http://s1055.photobucket.com/user/ ... .jpg[/img][/url]
Re: demper in koffer geschoten
heb jij dit zelf in elkaar gezet of laten doen ?
deze heb ik laten steken
ik heb dit ook gehad maar dan andersom, bij mij was het rubber er via de onderkant uit geklapt.
wat bij jou gebeurt is wel apart, er zit een ring onder het rubber daardoor zou het rubber nooit omhoog eruit kunnen gaan.
wat bij jou gebeurt is wel apart, er zit een ring onder het rubber daardoor zou het rubber nooit omhoog eruit kunnen gaan.
Er hoort inderdaad een ring aan beide kanten te zitten die dit moet helpen voorkomen..
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Dat stuk rubber wat jij ziet hoort bij een veel groter geheel dat is bij jou waarschijnlijk eruit gescheurd. http://a-cars.eu/images/3120567508.jpg? ... dd6627176e
Je ziet de schroeven van dat deel inderdaad nog zitten.
Dit heeft niets met je demper te maken. De keren dat je een nieuwe demper hebt laten monteren was dus niet nodig.
Als je een nieuw rubber hebt gekocht, dan had deze eruit moeten zien zoals op het plaatje:

In principe zou het dan niet meer moeten kunnen gebeuren.
Of heb je wel deze shock mount gemonteerd en scheurt hij elke keer uit?
Je kunt ze namelijk ook verstevigd krijgen.
Maar als hij elke keer uitscheurt, dan zit er iets niet goed. Verkeerde demper misschien, te lang, te ver verlaagd...
Dit heeft niets met je demper te maken. De keren dat je een nieuwe demper hebt laten monteren was dus niet nodig.
Als je een nieuw rubber hebt gekocht, dan had deze eruit moeten zien zoals op het plaatje:

In principe zou het dan niet meer moeten kunnen gebeuren.
Of heb je wel deze shock mount gemonteerd en scheurt hij elke keer uit?
Je kunt ze namelijk ook verstevigd krijgen.
Maar als hij elke keer uitscheurt, dan zit er iets niet goed. Verkeerde demper misschien, te lang, te ver verlaagd...
dat is inderdaad het stuk dat ik heb vervangen, nu aan die rubber zelf was niets te zien,niet bij de eerste keer en ook niet bij de 2 de keer geen scheur of niets volledig intact!
het zijn ook normale veren niets speciaal moesten het de verkeerde zijn dan zou de linkse toch ook het zelfde probleem moette hebben niet?
al denk ik wel het probleem (hopelijk) te hebben gevonden ,heb op een filmpje gezien dat iemand zijn dempers vervangt en elk onderdeel vervangt ,hierop heb ik gezien dat ik blijkbaar een soort rondel (zoals die vanboven er op zit ook vanonder steekt ! als dit zo is heeft men garagist waarschijnlijk bij het vervangen deze vergeten!
miss kan ik eens bij die linkse demper gaan kijke hopelijk weet ik dan meer
het zijn ook normale veren niets speciaal moesten het de verkeerde zijn dan zou de linkse toch ook het zelfde probleem moette hebben niet?
al denk ik wel het probleem (hopelijk) te hebben gevonden ,heb op een filmpje gezien dat iemand zijn dempers vervangt en elk onderdeel vervangt ,hierop heb ik gezien dat ik blijkbaar een soort rondel (zoals die vanboven er op zit ook vanonder steekt ! als dit zo is heeft men garagist waarschijnlijk bij het vervangen deze vergeten!
miss kan ik eens bij die linkse demper gaan kijke hopelijk weet ik dan meer