Wie kan FX-R projectoren inbouwen? Eindelijk foto's!
Wie kan FX-R projectoren inbouwen? Eindelijk foto's!
Goedendag,
Aangezien de vakantie alweer bijna voor de deur staat en ik last heb van verbrande reflectoren
In de oem xenon koplampunits wil ik de originele projectoren vervangen voor de morimoto fx-r projectoren.
Ik heb al wat diy's doorgenomen, maar dit is iets wat mij iets te boven gaat.
Uiteraard tegen een vergoeding en een portie slap geouwehoer .
Wie kan mij hierbij helpen?
Aangezien de vakantie alweer bijna voor de deur staat en ik last heb van verbrande reflectoren
In de oem xenon koplampunits wil ik de originele projectoren vervangen voor de morimoto fx-r projectoren.
Ik heb al wat diy's doorgenomen, maar dit is iets wat mij iets te boven gaat.
Uiteraard tegen een vergoeding en een portie slap geouwehoer .
Wie kan mij hierbij helpen?
Laatst gewijzigd door U-car op 12 jul 2013, 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R
Re: Wie kan FX-R projectoren inbouwen?
Maar waarom? Je kan toch ook OEM Bosch koplampen kopen, daar zitten al projectoren in.
E36 318tds touring, montrealblau.
Topic staat onder de verkeerde techniek pagina, had e46 techniek moeten zijn.
Maar om antwoord te geven op je vraag: Nieuwe oem Bosch koplampen kosten 700 euro per stuk voor mijn auto.
De FX-R projectoren kosten 120 euro per set en zijn ten eerste van een veel betere kwaliteit dan oem. Ten tweede is
de lichtopbrengst vele malen beter dan oem xenon projectoren. Vandaar mijn keus voor deze projectoren.
Er moet nogal wat gedremeld worden in de oorspronkelijke reflectoren en dat fijne werk is niet echt mijn ding .
Maar om antwoord te geven op je vraag: Nieuwe oem Bosch koplampen kosten 700 euro per stuk voor mijn auto.
De FX-R projectoren kosten 120 euro per set en zijn ten eerste van een veel betere kwaliteit dan oem. Ten tweede is
de lichtopbrengst vele malen beter dan oem xenon projectoren. Vandaar mijn keus voor deze projectoren.
Er moet nogal wat gedremeld worden in de oorspronkelijke reflectoren en dat fijne werk is niet echt mijn ding .
Ah, dat is duidelijk. Ik kan je er ook niet mee helpen om ze erin te knutselen; succes ermee
E36 318tds touring, montrealblau.
-
- Contacteer:
Waarom geen morimoto's?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Euhm, FX-R projectoren zijn van Morimoto, de Morimoto FX-R 3.0 om precies te zijn.
Staat in mijn 1e post
Staat in mijn 1e post
-
- Contacteer:
morimoto mini's, die schroef je er zo in, ipv dat je heel je reflector moet bewerken.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Toevallig gisteren projectoren van Retrofitlab in mijn originele koplampen gezet en moet zeggen
dat het alles behalve moeilijk was. Had meer werk aan de koplampen eruit halen..
dat het alles behalve moeilijk was. Had meer werk aan de koplampen eruit halen..
Ben je van halogeen naar xenon gegaan, of je oem xenon geupgrade?
Ik ben van halogeen naar xenon gegaan.
-
Dat is niet heel moeilijk nee om die projectors in de halogeen behuizing te monteren.
Wat de ts hier bedoeld is deze projectors in plaats van zijn originele projectors te monteren, dit is niet zo plug and play als de halogeen variant omdat het niet simpelweg te verwisselen is. Als je er ff op zoekt op dit forum komt er wel wat naar boven, meen dat Auke deze projectors in zijn OEM xenon behuizing heeft gemaakt.
Wat de ts hier bedoeld is deze projectors in plaats van zijn originele projectors te monteren, dit is niet zo plug and play als de halogeen variant omdat het niet simpelweg te verwisselen is. Als je er ff op zoekt op dit forum komt er wel wat naar boven, meen dat Auke deze projectors in zijn OEM xenon behuizing heeft gemaakt.
Ik heb de topic van Auke gevonden, maar het gaat daar om de mini's en niet de FX-R's.
Als de lichtopbrengst hetzelfde is en het is makkelijker om de mini's te monteren wil ik ook wel voor de mini's gaan.
Het is echter zo dat ze van Retrofitlab de fx-r projectoren aanraden.
Als de lichtopbrengst hetzelfde is en het is makkelijker om de mini's te monteren wil ik ook wel voor de mini's gaan.
Het is echter zo dat ze van Retrofitlab de fx-r projectoren aanraden.
Zoek even contact met DJleonardo, die heeft daar wel ervaring mee
Ga ik zeker ff doen, bedankt voor de tip!
Zou dit ook een goede oplossing zijn?
Vraag me af hoe de kwaliteit is namelijk, voor die prijs.
http://link.marktplaats.nl/687804667
In principe hoeft het er maar twee maanden in te zitten, totdat ik de tijd heb om mijn oem xenon te repareren.
Vraag me af hoe de kwaliteit is namelijk, voor die prijs.
http://link.marktplaats.nl/687804667
In principe hoeft het er maar twee maanden in te zitten, totdat ik de tijd heb om mijn oem xenon te repareren.