Welke velgen onder de QP (update: 18" styling 135M gekocht!)
Welke velgen onder de QP (update: 18" styling 135M gekocht!)
Ik wil op termijn andere velgen onder de 325Ci monteren, maar ik zit nog te dubben welke ik nu eigenlijk wil. Ik wil in elk geval 18", en origineel BMW.
Een lijstje van mogelijke velgen:
- styling 32
- styling 42
- styling 135
- alpina's
Wat vinden jullie mooi? Heb even een shopje gemaakt van de styling 32's, de 135's en de styling 42's:
Een lijstje van mogelijke velgen:
- styling 32
- styling 42
- styling 135
- alpina's
Wat vinden jullie mooi? Heb even een shopje gemaakt van de styling 32's, de 135's en de styling 42's:
Laatst gewijzigd door hanse46 op 11 apr 2009, 17:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Welke velgen onder de QP?
Van de twee foto's vind ik de onderste het mooist. ;D
absoluut de 135's!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hmm.. styling 42 is wel uniek, maar styling 135 vind ik toch wel het mooiste!
Die velgen zou ik zelf ook overwogen hebben .. Zeer mooi!
Die velgen zou ik zelf ook overwogen hebben .. Zeer mooi!
Ik zal van de week ook nog even een shopje maken van de styling 32's en de alpina's.
Maar wat ik persoonlijk vind: de 135's zijn schitterend, maar staan eigenlijk beter onder een M-tech uitgevoerde coupé. Die styling 42's zie je inderdaad niet veel, maar ik vind ze echt heel mooi.
Maar wat ik persoonlijk vind: de 135's zijn schitterend, maar staan eigenlijk beter onder een M-tech uitgevoerde coupé. Die styling 42's zie je inderdaad niet veel, maar ik vind ze echt heel mooi.
Bij voorbaat zeg ik al: De Alpina's.
http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
Misschien dat dit dan iets is? 18" ORIGINEEL ALPINA + nieuwe banden! .DonB schreef:Bij voorbaat zeg ik al: De Alpina's.
Oh ja, vergeten te zeggen: als ik alpina's neem dan wordt het zowiezo de andere versie.. Die met het geribbelde hart!
Maar wel een mooi setje, die breedset! Niet duur lijkt me met rondom nieuwe bandjes..
Edit: heb even de styling 32's erbij gezet! Nu nog een goed bruikbare foto van een setje alpina's, die heb ik nog niet kunnen vinden..
Maar wel een mooi setje, die breedset! Niet duur lijkt me met rondom nieuwe bandjes..
Edit: heb even de styling 32's erbij gezet! Nu nog een goed bruikbare foto van een setje alpina's, die heb ik nog niet kunnen vinden..
Re: Welke velgen onder de QP (update)
Ik zou gaan voor de Styling 32... zie je wel vaker maar toch wel erg gaaf!
Styling 45 zie ik in deze omgeving trouwens wel erg veel!
Styling 45 zie ik in deze omgeving trouwens wel erg veel!
ieder zijn smaak verschilt natuurlijk. persoonlijk zou ik voor de laatste foto gaan en deze in 19" vind 18" persoonlijk klein lijken op een bmw.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
- Dutch Delight
Het gaat er toch om wat jij mooi vind? (h)hanse46 schreef:Wat vinden jullie mooi?
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Dat vraag ik toch niet..MPower72 schreef:Het gaat er toch om wat jij mooi vind? (h)
Geintje natuurlijk!! Uiteraard is het het belangrijkst dat ik ze zelf mooi vind! Maar kvind het ook leuk om van anderen te horen wat zij mooi vinden. En soms komt iemand zomaar met een goed idee aanwandelen waar je zelf niet aan gedacht had..