E36 M3 voorbumper, kwaliteit en prijs?
-
E36 M3 voorbumper, kwaliteit en prijs?
Ik heb een vraag over alle E36 M3 voorbumper's die op b.v. op marktplaats aangeboden staan,
ze staan te koop tussen de 80€ en de 125€ nou is het voor mij niet moeilijk om er een te kopen,
maar hoe zit het met de kwaliteit? van die imitatie bumper's en met de pasvorm?
Heeft iemand daar ervaring mee? ik hoor het graag van jullie......
ze staan te koop tussen de 80€ en de 125€ nou is het voor mij niet moeilijk om er een te kopen,
maar hoe zit het met de kwaliteit? van die imitatie bumper's en met de pasvorm?
Heeft iemand daar ervaring mee? ik hoor het graag van jullie......
-
Re: E36 M3 voorbumper, kwaliteit en prijs?
Goedeavond Bean , met de immitaties zou je wel problemen kunnen hebben met het pasvorm ja , en kwaliteit is zeker minder als OEM , ik zou kijken voor een originele Suc6!
Ik ben zelf ook opzoek naar een OEM bumper, zeker omdat ik redelijk laag lig, mocht het een keer misgaan, die replica bumpers zijn vaak na 1 flinke dreun in tweeën, en OEM bumpers heb ik materiaal van gezien dat ik ervan stond te kijken dat die niet naar de klote waren!
Zo heeft mn wagen een tijd geleden op de snelweg ook een flinke steen moeten koppen, weet zeker dat met een aftermarket bumper, dat mn bumper gescheurd was, en nu had ik alleen een kras op men stootlijst!
Zo heeft mn wagen een tijd geleden op de snelweg ook een flinke steen moeten koppen, weet zeker dat met een aftermarket bumper, dat mn bumper gescheurd was, en nu had ik alleen een kras op men stootlijst!
>>>>Showroom E36's<<<<
De bumpers van HL kan je met gemak kopen... Pasvorm is bijna identiek en de kwaliteit is super...
Heb deze zelf ook gehad... Is ook tegen aan gereden en er van af gekomen met een klein scheurtje...
Hier de replica te zien met links het scheurtje, wat ik overigens weer makkelijk kon fixen:
Heb deze zelf ook gehad... Is ook tegen aan gereden en er van af gekomen met een klein scheurtje...
Hier de replica te zien met links het scheurtje, wat ik overigens weer makkelijk kon fixen:
Idd gewoon van HL halen! Is een goede immitatie!
Ik vindt dat altijd zon onzin als het echt OEM moet zijn..
-
Oke, bedankt jongens in welke plaats of provincie zit HL percies? heeft het een webside? of
is het een Online web winkel?
is het een Online web winkel?
HLautomotive.nl geloof ik..
- Griffendahl
- Bouwer van BimmerPortal
Ligt een beetje aan je instelling, ik houd domweg niet van imitatie. Los van kwaliteitsissues/pasvormproblemen/de 'net niet looks' wil ik gewoon 'the real thing'. Kwaliteit kost gewoon geld en vaak koop je ook voor het zelfde geld tweedehands OEM spul voor de prijs van imitatie nieuw.johnsdale schreef:Idd gewoon van HL halen! Is een goede immitatie!
Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
Helemaal eens met Griff.
Als het even kan werk ik met OEM! Al zou het alleen maar zijn omdat BMW dat verdient!
>>>>Showroom E36's<<<<
PM ons als je E36 M3 voorbumper zoekt
Ik heb foto's van mijn E36 met orginele M bumper (toen deze nog heel was) en foto's met immi M bumper...
Ik weet zeker dat niemand, zelfs Mparallel, niet kan zien wat de immi is..
Ieder zn ding natuurlijk, maar het zit tussen de oren ;-p
Ik weet zeker dat niemand, zelfs Mparallel, niet kan zien wat de immi is..
Ieder zn ding natuurlijk, maar het zit tussen de oren ;-p
Qua looks misschien, maar wat kwaliteit betreft echtniet..johnsdale schreef: maar het zit tussen de oren ;-p
Tuurlijk zijn er verschillende soorten immi's en de een zal allicht betere kwaliteit hebben als de ander, maar de OEM is wat kwaliteit betreft toch echt een beter!
>>>>Showroom E36's<<<<
Zowel een immi als een OEM, kun je allebei weg gooien als je konijn raakt...;-p
Geloof mij, er zit echt geen verschil in kwaliteit (stevigheid) tussen de imi van HL of Oem...
Het is een 1 op 1 nagemaakte replica (Abs plastic)... Het wordt alleen in grote oplages gemaakt, dus kan het zo zijn dat er zo nu en dan eentje niet helemaal lekker uitrolt mede door het productieproces...
Het enige wat bij mij bumper niet helemaal klopte was de lijn van bumper naar zijscherm... Minimaal...
Al sluit dit bij een Oem bumper ook niet altijd aan... Is puur afstelling...
Verders helemaal compleet en schroefgaten kwamen met de millimeter overeen...
Oem doe je omdat je dat wilt, origineel houden, geld ervoor over hebt... Net als dure aftermarketparts...
Ik ben geen Oem'er...
Het is een 1 op 1 nagemaakte replica (Abs plastic)... Het wordt alleen in grote oplages gemaakt, dus kan het zo zijn dat er zo nu en dan eentje niet helemaal lekker uitrolt mede door het productieproces...
Het enige wat bij mij bumper niet helemaal klopte was de lijn van bumper naar zijscherm... Minimaal...
Al sluit dit bij een Oem bumper ook niet altijd aan... Is puur afstelling...
Verders helemaal compleet en schroefgaten kwamen met de millimeter overeen...
Oem doe je omdat je dat wilt, origineel houden, geld ervoor over hebt... Net als dure aftermarketparts...
Ik ben geen Oem'er...
Die 80 euro bumpers hangen vaak door midden onder de nieren, valt normaliter niet zoveel op, maar als je eigen auto het is je eigen auto is ga je je daar op een gegeven moment blauw aan ergeren.
Zijn ook minimaal twee soorten immitaties in, met vaste onderstrip en losse onderstrip..
Zou dus voor een iets duurdere immitatie gaan of voor een originele (dan uiteraard gebruikt)
Zijn ook minimaal twee soorten immitaties in, met vaste onderstrip en losse onderstrip..
Zou dus voor een iets duurdere immitatie gaan of voor een originele (dan uiteraard gebruikt)