Zo nou ik heb hem opgehaald zaterdag.
Zat een nieuwe voorruit in dus mocht hem zaterdag nog niet wassen.
Eenmaal thuis even het dashboard helemaal schoongemaakt met 1Z Cockpitspray en de bijrijdersstoel was als tafel gebruikt dus zaten behoorlijk wat vlekken in van vanalles en nog wat.
Ik had tijdje terug al een spuitbus van Turtle gekocht om bekleding schoon te maken.
Maar nog nooit geprobeerd dus dit was een mooie gelegenheid.
Prachtig spul!
Het witte schuim spuit je op de stoffen bekleding met de borstel die op de spuitbus zit borstel je het goed in.
Daarna 5 minuten laten intrekken, met vochtige doek afdoen en daarna met stofzuiger net zo lang blijven stofzuigen totdat de stoel droog is. Dit duurt erg lang dus na 5minuten gestopt.
Mijn ouders wisten niet dat ik de auto gekocht had dus daar maar even naar toe om te showen. Stoelverwarming aan en de stoelen droogde perfect op. Geen vlek meer te zien!
Gistermiddag toch maar besloten om even door de wasstraat te gaan zodat hij toch weer even glimt (de man had hem gewassen met Alles Reiniger dus hij was zo dof als het maar kan).
Breekt de antenne af toen ik hem eraf probeerde te schroeven/draaien.. Zat al scheur in het plastic maar dit kon niet veel hebben..
Duuuuuuuus nu maar op zoek naar andere antenne.
Heb prijsopgave gedaan bij HL Automotive voor het 1 en ander (waaronder antenne) dus als dat gunstig uitpakt dan komt er binnenkort een aardige "update" aan
Dat was het weer voor vandaag