Wie ben ik ...

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Eric

Wie ben ik ...

Bericht door Eric » 14 aug 2013, 12:51

Hallo,

Bij deze wil ook ik mezelf even voorstellen. Ik ben lid geworden van deze community omdat ik straks het meeste uit mijn nieuwe auto wil halen. Ik heb nl. net een nieuwe BMW besteld die over ongeveer twee weken afgehaald kan worden. Spannende tijden dus.

Over mijzelf dan:

Ik ben een 28 jarige software consultant. Onlangs ben ik over gestapt van een enterprise naar een startup in een nieuwe en leuke rol. Bij deze rol hoort natuurlijk een goede (lease) auto en mijn voorkeur ging dit keer uit naar een executive sedan. Mijn vrouw had liever een standaard familie wagen maar ik heb besloten dat wij het ruimte probleem tijdens vakanties kunnen oplossen met een dakkoffer. Uiteindelijk heb ik een F30 320d EDE besteld met de Executive Upgrade en een aantal opties zoals sportstoelen en sierlijsten.

Mijn volgende topic zal gaan over de nieuwe wielen/banden, ik wil namelijk dit keer zelf een mooie set velgen aanschaffen met banden die ik in de toekomst kan blijven rijden. Over twee jaar mag ik namelijk alweer een ander contract sluiten en zal ik hoogst waarschijnlijk weer voor BMW gaan.

Mijn vorige auto was een BMW-1 318d EDE gereden van 2009 tot 2013.

Groet,

Eric

335Rick

Re: Wie ben ik ...

Bericht door 335Rick » 14 aug 2013, 13:19

Welkom op BP,veel plezier met je nieuwe auto :duimen:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”