Helaas vandaag al pech gehad waardoor de auto nu al bij de BMW dealer mag overnachten.
Mr T rex zei al dat de ruiten nogal typisch omhoog gingen. Van de week een paar keer geprobeerd en inderdaad, ze waren nogal lastig te sluiten. Vanochtend vol goede moed de auto buiten gereden om hem eens lekker te wassen. Ik denk: toch nog eens proberen wat er met die ruit is. Dus ik doe hem omlaag en vervolgens gaat hij niet meer omhoog. Even op het internet gekeken en de de microswitch gecontroleerd. Die was goed. De zekering ook. Bij het bedienen van de schakelaar hoorde je wel een relais klikken. Dus even naar de dealer gebeld, gelukkig was er een monteur aanwezig. Na inspectie blijkt de geleider droog te lopen waardoor de motor is verbrand. Helaas niet op voorraad. En nog "helazer" : heel erg duur

De andere kant heeft precies hetzelfde, dus hopelijk is dat nog op te lossen door smeren en nieuwe geleideblokjes.
I keep you posted.... Dinsdag kan ik hem waarschijnlijk ophalen.