Inbouw NAVI
Inbouw NAVI
Is het mogelijk om een E60 die geen NAVI heeft om te bouwen naar bijv. NAVI bussiness? Ik heb vernomen dat je voor de PRO versie ook het scherm enz. moet vervangen.
Hoeveel werk is het om de "simpele" business navi in te bouwen en wat heb ik nodig?
Iemand toevallig een adresje waar ik een navi systeem uit kan halen?
EN de laatste vraag, kan een navi business ook MP3 afspelen?
Bedankt alvast!!
Hoeveel werk is het om de "simpele" business navi in te bouwen en wat heb ik nodig?
Iemand toevallig een adresje waar ik een navi systeem uit kan halen?
EN de laatste vraag, kan een navi business ook MP3 afspelen?
Bedankt alvast!!
Re: Inbouw NAVI
Navi business kan zeker MP3 afspelen, maar jou M-ASK unit zonder navi kan dit ook. Ik heb zelf via forum member Ralph een aantal opties aan laten zetten alsook MP3.
Ombouwen van navi-loos naar navi-business is wel mogelijk, en volgens mij ben je alleen een andere M-AsK unit nodig. Misschien nog wel een antenne, maar dat weet ik niet zeker.
Ombouwen van navi-loos naar navi-business is wel mogelijk, en volgens mij ben je alleen een andere M-AsK unit nodig. Misschien nog wel een antenne, maar dat weet ik niet zeker.
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
Als je geen NAVI hebt dan heb je ook geen "bobbel" op je dashboard of wel?
Bobbel is steeds aanwezig daar iDrive standaard is voor een E60/61.
525d E61 2007 pre-LCI
Bedankt voor de reacties.
Helaas weet ik nu dus nog niet of ik alleen de M-ASK unit moet vervangen of ook de antenne en evt het een en ander inleren?
Niemand ooit deze ombouw gedaan?
Helaas weet ik nu dus nog niet of ik alleen de M-ASK unit moet vervangen of ook de antenne en evt het een en ander inleren?
Niemand ooit deze ombouw gedaan?
Antenne is niet standaard aanwezig. Teveel werk om deze achteraf in te bouwen, daarom word meestal voor een losse antenne gekozen, maar ook deze zo goed werkt betwijfel ik. Persoonlijk zou ik nooit voor eentje gaan zonder Navigatie.
525d E61 2007 pre-LCI
ik heb die van mij omgebouwd naar businnes navi.
je hebt nodig
-Mask
-antenne kabel 6 meter is dat dacht ik (kun je bij dealer bestellen)
-en module die in de haaievin komt.
de haaievin moet er wel af om de nieuwe antenne te plaatsen.
grtz
je hebt nodig
-Mask
-antenne kabel 6 meter is dat dacht ik (kun je bij dealer bestellen)
-en module die in de haaievin komt.
de haaievin moet er wel af om de nieuwe antenne te plaatsen.
grtz
zwaar irritant als iemand hier op het forum komt, een vraag stelt en dan gewoon niet meer online komt.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!