hulp gevraagd Den Haag e.o.

Specifieke vragen of gewoon praten over het E46 ///M3 model
DSport

hulp gevraagd Den Haag e.o.

Bericht door DSport » 11 okt 2013, 21:46

In vervolg op eerdere post over problemen met onregelmatig lopen van mijn M, zoek ik hulp/medewerking van een M-eigenaar in midden van de randstad.

Uit vorig onderzoek bleek dat defecte luchtmassameter oorzaak van het hokkerige lopen moest zijn en daarom nieuwe besteld bij de MAF shop.
Helaas blijkt nu - na lange levertijd - dat probleem hiermee niet is opgelost.

Vraag nu: geleverde sensor - origineel Bosch etc. - ook defect of nog ander probleem?
Diagnose bij dealer heeft nog geen uitsluitsel gegeven ...
Communicatie met MAF-shop tot nu overigens prima, zowel over trage levering pakketdienst als resultaat van de nieuwe.

Mijn vraag aan M-eigenaren - alle M3/E46, M5/E60-E61, M6/E63-E64 en Z4/E85-E86 hebben deze sensor - ben je bereid mij te helpen?
Gaat om testen van mijn sensor(en) in je beamer en/of jouw sensor in mijn M tijdens korte testrit.
Wisselen is heel eenvoudig, snel en zonder risico te doen. Sensor zit links voor achter doos met luchtfilter in kunststofbuis met 2 schroeven en aan stekkeraansluiting.

Uiteraard betaal ik eventuele (benz.) kosten.

Maak indien gewenst via laptop wijzigingen in persoonlijke voorkeuren/instellingen, kan uitlezen of zaken
in de motor er gezond uitzien/functioneren en of er foutmeldingen zijn vastgelegd over motor en andere componenten.

Hoor graag! :///m:

DSport

Re: hulp gevraagd Den Haag e.o.

Bericht door DSport » 16 dec 2013, 12:42

oorzaak bleek brandstofpomp; toch wel snel, bij 65.000 km.
mogelijk te weinig mee gereden ;)

wie beweerde dat dit S54 blok niet mooi rond loopt wanneer koud?
:duimen:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) ///M3”