led achterlichten origineel
-
led achterlichten origineel
Ik zat even te brainstormen over originele led achterlichten voor in mijn cabrio.
Ik lees overal dat ik mijn lichtmodule zou moeten aanpassen om de lampen werkend te krijgen.
Nu zat ik te denken ik heb een BMW scanner 1.4 daar kan je de checkcontrol op de diverse lampen uitzetten, is dit ook mogelijk voor de led lampen? dus dat ik ze kan plaatsen zonder een nieuwe lichtmodule te plaatsen.
Wie heeft hier een antwoord op?
Ik lees overal dat ik mijn lichtmodule zou moeten aanpassen om de lampen werkend te krijgen.
Nu zat ik te denken ik heb een BMW scanner 1.4 daar kan je de checkcontrol op de diverse lampen uitzetten, is dit ook mogelijk voor de led lampen? dus dat ik ze kan plaatsen zonder een nieuwe lichtmodule te plaatsen.
Wie heeft hier een antwoord op?
Re: led achterlichten origineel
Check uitzetten heeft geen nut. Je mistlamp blijft gewoon continu branden als ie niet goed geprogrammeerd is.
Je lichtmodule moet na een bepaald bouwjaar zijn (even googlen). Als hij dat is kan je m net BMW progman netjes "nachrusten", dan werkt ie alsof ie er vanaf fabriek af erin zit!
Je lichtmodule moet na een bepaald bouwjaar zijn (even googlen). Als hij dat is kan je m net BMW progman netjes "nachrusten", dan werkt ie alsof ie er vanaf fabriek af erin zit!
-
Dank je dan weet ik genoeg
Je lichtschakelaar moet software versie 3.0 of hoger hebben.
Dit kan je checken door de schakelaar fysiek eruit te halen en even op de stikker bovenop te kijken.
Is hij van die software of hoger dan kan je simpelweg de optie led lichten inschakelen en heb je geen error meer.
Dit kan je checken door de schakelaar fysiek eruit te halen en even op de stikker bovenop te kijken.
Is hij van die software of hoger dan kan je simpelweg de optie led lichten inschakelen en heb je geen error meer.
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
-
Ik heb een setje origenele led achterlichten kunnen vinden voor mijn cabrio, ook heb ik een nieuwe lcm kunnen vinden met software 3.01, alles even gechecked en zoals auke al zei, blijft mijn mistlamp continu branden.
Aangezien ik alleen een bmw scanner heb, kan ik de module niet activeren voor led achterlichten..... Toch?
Is er misschien iemand die mij hiermee zou willen/kunnen helpen?
Mijn dank is alvast erg groot!!!!
Aangezien ik alleen een bmw scanner heb, kan ik de module niet activeren voor led achterlichten..... Toch?
Is er misschien iemand die mij hiermee zou willen/kunnen helpen?
Mijn dank is alvast erg groot!!!!
Makkelijkste en snelste is even langs de dealer denk ik?
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

-
Ja is ook zo, die zal ik ook eens bellen, maar als iemand mij vanuit hier kan helpen dan ben ik daar ook erg blij mee
-
Niemand die mij zou kunnen helpen?
-
Is er misschien iemand die mij zou kunnen helpen met het coderen van mijn lcm? zodat ik de ledlichten zonder foutmelding kan plaatsen?
-
Ik kom uit hilversum
Hmm, das endje sturen dan, hier hartje Twente, 130 km verderop. Je kan s contact opnemen met Tjeerd Kornet, die zit meer bij jou in de buurt. www.diagnose-service.nl
Beest Met 4 Wielen
-
Jammer dat je zo ver weg woont.
Maar iig bedankt voor het doorgeven van de gegevens van Tjeerd Kornet.
Maar iig bedankt voor het doorgeven van de gegevens van Tjeerd Kornet.
-
He Mike,
Misschien ff contact opnemen met Vinnie_86 die kan het volgens mij wel programmeren voor je.
Misschien ff contact opnemen met Vinnie_86 die kan het volgens mij wel programmeren voor je.
Groeten Daniel
-
Hey, Volgens mij kan Vinnie_86 dit niet coderen, heb al eens contact met hem opgenomen hierover