Farl's 118i M
Farl's 118i M
Na 5 snelle jaren in de 330i werd het tijd voor een nieuwe bimmer! Ik zocht een BMW met ruimte voor de hond achterin, zodat ze niet meer met haar ranzige poten op mijn achterbank hoeft. De E91 vind ik eerlijk gezegd wat saai. De E87 1-serie vind ik sportiever en is ook goedkoper in de maandlasten.
Hierbij presenteer ik dus mijn nieuwe 118i
Heerlijk sportief wagentje die heerlijk stuurt en voorzien is van een -pakket en veel leuke opties. Vooral het iDrive-systeem is leuk speelgoed! Ik kan nu zelfs mijn iPod aansluiten voor MP3's en mijn iPhone voor Spotify. TOP!
De auto is voorzien van leuke opties, zoals parkeersensoren, navigatie, regensensor, lichtsensor, cruise-control, half leren bekleding, sportonderstel, 17" lichtmetaal en meer.
Hierbij presenteer ik dus mijn nieuwe 118i
Heerlijk sportief wagentje die heerlijk stuurt en voorzien is van een -pakket en veel leuke opties. Vooral het iDrive-systeem is leuk speelgoed! Ik kan nu zelfs mijn iPod aansluiten voor MP3's en mijn iPhone voor Spotify. TOP!
De auto is voorzien van leuke opties, zoals parkeersensoren, navigatie, regensensor, lichtsensor, cruise-control, half leren bekleding, sportonderstel, 17" lichtmetaal en meer.
Re: Farl's 118i M
Leuke wagen hoor! Veel plezier gewenst! Zal wel eventjes wennen na die 3 liter motor... AL zal je aan het verbruik wel snel gewend zijn!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
-
- Contacteer:
gave bak!! 2010?
Thanx guys! Ben ook erg blij met de 1-serie, vooral het pakket maakt hem af.
@maart78 hij is van november 2007. Dus net het facelift-model.
@maart78 hij is van november 2007. Dus net het facelift-model.
Mooie opvolger Peter!!!