Jelmer-E60 530D M-Pakket Gemonteerd P2 !!
-
Jelmer-E60 530D M-Pakket Gemonteerd P2 !!
Ook hier maar even voorstellen hier zijn we toch het meeste te vinden,
Goedemorgen,
Mijn naam is Jelmer ben 22 jaar woon Friesland omgevingen Drachten,
rij sinds een klein jaar een Zwarte E60 530D high executive Super auto en te zien en om mee te rijden!
De auto staat nu op mat zwarte wintervelgen Style 242 op foto staat hij nog met een Style 124 Breedset maar die worden verkocht.
Heb nu voor de zomer een origineel setje Style 135 gekocht, en op de zolder ligt nog een compleet origineel M-pakket, wil er geen imitatie spul op hebben! Maar dat monteer in allemaal naar de winter.
Niet veel veranderd maar dat komt dus naar de winter, tot nu toe alleen een Carbon grill er in gezet,
Gr. Jelmer
(nog niet heel veel foto's zal er vandaag wel wat meer maken)
Goeie auto voor autotransport!
Even snel Buitentemp. sensor vervangen.
Style 135 velgen. Nog vies op de foto
klein deel van de vriendenploeg
Goedemorgen,
Mijn naam is Jelmer ben 22 jaar woon Friesland omgevingen Drachten,
rij sinds een klein jaar een Zwarte E60 530D high executive Super auto en te zien en om mee te rijden!
De auto staat nu op mat zwarte wintervelgen Style 242 op foto staat hij nog met een Style 124 Breedset maar die worden verkocht.
Heb nu voor de zomer een origineel setje Style 135 gekocht, en op de zolder ligt nog een compleet origineel M-pakket, wil er geen imitatie spul op hebben! Maar dat monteer in allemaal naar de winter.
Niet veel veranderd maar dat komt dus naar de winter, tot nu toe alleen een Carbon grill er in gezet,
Gr. Jelmer
(nog niet heel veel foto's zal er vandaag wel wat meer maken)
Goeie auto voor autotransport!
Even snel Buitentemp. sensor vervangen.
Style 135 velgen. Nog vies op de foto
klein deel van de vriendenploeg
Laatst gewijzigd door Jelmer-E60 op 16 mar 2014, 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Jelmer-E60 530D
Welkom Jelmer! Mooie Bimmer
BMW e60 530D 231 PK 2006
| Op zoek naar Privacy Shades |
| Op zoek naar Privacy Shades |
-
Danku!
Nog een vraagje. als ik een M-pakket d'r opzet wat moet ik dan allemaal aanpassen ? heb wel iets gelezen over die buizen voor de remkoeling, of is daar al een heel topic over?
Nog een vraagje. als ik een M-pakket d'r opzet wat moet ik dan allemaal aanpassen ? heb wel iets gelezen over die buizen voor de remkoeling, of is daar al een heel topic over?
Mooie fünfer heb je daar. Een M-packet zou het echt helemaal afmaken.
1. BMW E60 530D 231PK - 2. BMW F10 528i 245PK
Mooie auto Veel goede km gewenst
-
Danku!
Maar kan iemand mij misschien helpen, ik heb dus de M bumpers liggen. Op het forum lees ik dus alleen maar dat de Remkoeling aangepast moet worden met andere buis. Zijn er nog meer dingen, binnenscherm en steunen aan de auto of iets anders?
Alvast bedankt voor de moeite
Maar kan iemand mij misschien helpen, ik heb dus de M bumpers liggen. Op het forum lees ik dus alleen maar dat de Remkoeling aangepast moet worden met andere buis. Zijn er nog meer dingen, binnenscherm en steunen aan de auto of iets anders?
Alvast bedankt voor de moeite
Bedoel je Bumpers van een M5 ? Die gaan niet passen. M5 heeft bredere voorste spatborden. Daarnaast past remkoeling enz ook niet.
Ben je zeker dat je geen bumpers hebt van een M-pakket ? Oa te herkenen dat je er mislampen inpassen, M5 heeft geen mislampen. Indien het bumpers zijn van een M-pakket passen ze zondermeer.
Ben je zeker dat je geen bumpers hebt van een M-pakket ? Oa te herkenen dat je er mislampen inpassen, M5 heeft geen mislampen. Indien het bumpers zijn van een M-pakket passen ze zondermeer.
525d E61 2007 pre-LCI
-
Ik heb gewoon een Pakket dus geen M5 bumpers maar dan passen ze zonder iets aan te passen ? of anders er bij te kopen ? alleen 2 buizen voor je koeling en dan onder grill 2 van die dichte kapjes en dan passen dus mijn originele mistlampen er in. ?tom_il schreef:Bedoel je Bumpers van een M5 ? Die gaan niet passen. M5 heeft bredere voorste spatborden. Daarnaast past remkoeling enz ook niet.
Koeling moet je bij weten niet aanpassen, maar heb hier zelf geen ervaring in. Jij hebt een pre-LCI dus jouw oude mislichten gaan passen.
525d E61 2007 pre-LCI
-
-
Oke bedankt! duurt lang met lente dan komt alles er onder kan niet wachten!tom_il schreef:Koeling moet je bij weten niet aanpassen, maar heb hier zelf geen ervaring in. Jij hebt een pre-LCI dus jouw oude mislichten gaan passen.
Stuurwielverwarming lijkt mij wel fijn, alleen jammer dat je dan zo lastig een M stuur kunt plaatsen want die zijn zoveel fijner dan het standaard stuur.
- beemere87 - e61
Knappe wagen, zeker voor 22-jarige te zijn.
BMW
e30 - 316i - 99pK - Brillantrot - Anthrazit stoff
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -sold -
Freude Am Fahren
VW Corrado-1989-1800 16V
e30 - 316i - 99pK - Brillantrot - Anthrazit stoff
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -sold -
Freude Am Fahren
VW Corrado-1989-1800 16V