Origineel wilde ik namelijk best genoegen nemen met een standaard onderstel, stoffen bekleding, geen dakraampje, de standaard radio en simpele velgen. Echter mijn gloednieuwe aanwinst heeft al een sportonderstel, mooie velgen, Harman Kardon systeem, dakraampje, volledig leer, staat op Michelin PS2 en heeft nog wat andere leuke dingetjes. De perfecte auto, die er niet alleen geweldig uitziet, maar gelukkig ook zo rijdt.
Hem daadwerkelijk op naam krijgen kostte wat moeite. Banken die moeilijk deden, postbedrijven die ook wat rustiger werkten en een andere geïnteresseerde die mij in de nek zat te hijgen. Uiteindelijk dus drie keer de rit van Amsterdam naar Oss moeten maken, en met wat hulp van de verkoper - Best Cars - konden we hem vandaag eindelijk op naam zetten en meteen zijn ook de eerste 300 kilometer al op de teller gezet. Wat een heerlijke auto om in te rijden.
Bij thuiskomst even snel het interieur een beetje schoongemaakt en voordat het donker werd wat foto's geschoten. Helaas werd het snel te donker om echt veel meer te kunnen maken. De interieurfoto is dan ook bijna onzichtbaar helaas.

Voor nu is de planning om hem eerst even alvast preventief wat onderhoud te geven. Verder ben ik eigenlijk wel tevreden met de auto. Het VDO Dayton systeem krijgt geen stroom. Ik gebruik het niet, maar voor de vorm wil ik het wel graag weer werkend hebben. - Eventueel mag ook iemand hem komen ophalen. Ik ga het niet gebruiken, dus als je het uit wil komen bouwen met me en met wat bijbetaling wil ruilen tegen een normaal bakje, dan hoor ik het graag.
Verder is op langere termijn de planning om xenon in te bouwen. Gewoon zoveel mogelijk OEM look. Internet een beetje in de gaten houden tot er een leuk tweedehands M-Tech2 pakket langskomt en in de verre toekomst misschien eens een Dynavin systeem er in.
Maar de eerstkomende tijd waarschijnlijk eerst maar wat kilometers maken