Ik zal me eerst even netjes voorstellen voor ik jullie bombardeer met alle vragen over een E39 5 serie sedan.
Mijn naam is Bart, ik ben momenteel 19 jaar oud en wordt binnenkort 20. Ik kom uit omgeving Breda en ben eigenlijk al langere tijd BMW fan. Ik heb de E39 en de E46 altijd 2 super mooie modellen gevonden en ben dan nu ook zelf opzoek naar een E39 sedan. Momenteel bezit ik een Honda civic die ik eigenlijk in alle tevredenheid al een jaar rij. Echter wil ik graag wat meer luxe en uitsraling.
Nu wil ik een E39 Sedan gaan aanschaffen, maar voor ik daar aan begin wil ik even de min en pluspunten van de auto weten, ook aankooptips zijn van harte welkom!
Over het verbruik van een E39 ben ik ook wel benieuwd dus zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gemiddeld verbruik te vermelden onder uw bericht

ik vroeg me ook af of er hier op dit forum een deal is omtrent het verzekeren van de BMW, ik ben op andere fora wel eens tegengekomen dat een grote groep forumleden samen contact opzoekt met een verzekeraar om hier een mooie deal uit te halen.
Ook lees ik op diverse fora dat de geluidskwaliteit van het geluidssysteem in de E39 niet je van het is, nu vroeg ik me af of dit in alle gevallen zo is?
Bij voorbaat dank voor alle reacties,
Met vriendelijke groeten,
Bart