Voorstellen; Mijn eerste BMW, een E61

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Lupusmagnificus

Voorstellen; Mijn eerste BMW, een E61

Bericht door Lupusmagnificus » 14 jan 2014, 18:30

Hallo beste medeformumers,

Ik heb verschillende malen gebruik gemaakt van dit forum (slechts lezen) voordat ik mijn auto ben gaan kopen en hoop mijn bijdrage in de komende periode te (kunnen) hebben. Bij deze ook vast mijn complimenten aan dit forum en diens deelnemers. Ik heb met plezier mee gelezen.

Raoul is de naam en woonachtig in Eindhoven. Ik heb wat ervaring met een forum, Volvo, Citroen en het Motorforum. Hiermee al h.e.e.a. verklapt. Mijn auto's die ik heb gehad en mij tot nu zullen bij blijven; Toyota Corolla 1984, Civic VTEC dik getuned, een copy-cat van de Camel Trofee Defender, maar dan op basis van een Suzuki Samurai, V40 T4, Berlingo met camper inrichting (erg grappig, tot aan stromend water). Nu heb nog steeds een Toyota Starlet uit 87 12V, automaat en niet stuk te krijgen en yep, eindelijk mijn 525D,2005, 177 PK AT, Futura (ben nog aan het uitzoeken hoe dit exact overeen maar denk dat het richting Executive gaat.

De groeten!
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lupusmagnificus op 15 mei 2014, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Dcreator

Re: Voorstellen; Mijn eerste duitser, een E61

Bericht door Dcreator » 17 jan 2014, 16:54

Welkom op het forum!

Fototjes zijn we dol op hier! :duim:

bellatorfortis

Re: Voorstellen; Mijn eerste duitser, een E61

Bericht door bellatorfortis » 17 jan 2014, 17:33

welkom !!

leuke voorstel ronde...
eindhoven dan zal ik je nog wel eens zien werk in eindhoven en woon er 15 km vandaan !!!
have fun op dit mooie forum !!!
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”