beste ik ben nieuw hier op het forum en ben van plan een bmw aan te kopen het gaat over een mwe e87 120 diesel van 2005 het enige wat me tegen houd van de aankoop is dat deze heel slecht draait op stationeer toerental het is een automatic (weet niet of dit invloed kan hebben ??) de wagen heeft 160.000km weet niets van de onderhoud historiek heb wel de wagen uitgelezen met een bosch toestel en kreeg foutmeldingen van alles zowat maar niet zo heel erg denk airbag ab9.0 ezs2.0 ze passagierskant 3.0
maar vooral 1 foutmelding van de motor en die is 4B10 met als uitleg rustige loop regeling correctiehoeveelheid te groot
ik hoop dat jullie mij iets kunnen zeggen over wat dit kan zijn en wat de eventuele kosten kunnen zijn van dit probleem. heb niet met de wagen gereden heb hem alleen gestart en stationeer laten draaien starten deed die wel goed alleen draait slecht.
alvast bedankt
mvg timothy
relantie problemen e87 120d 2005
Re: relantie problemen e87 120d 2005
Beste Timothy,
waarom zou je uberhoupt een bmw kopen met vele foutcodes en een niet goed stationair lopende motor?
om de prijs?
Daar wil ik nog even op toevoegen:
Het feit dat je een auto koopt zonder onderhoudshistorie, is vragen om problemen.....
waarom zou je uberhoupt een bmw kopen met vele foutcodes en een niet goed stationair lopende motor?
om de prijs?
Daar wil ik nog even op toevoegen:
Het feit dat je een auto koopt zonder onderhoudshistorie, is vragen om problemen.....
Hoi timothy,
Nu ga ik me aansluiten bij GameproNL. Niet om te zeiken, maar het lijkt me geen verstandig plan. Wellicht ben jij zelf erg handig, of goed in staat om bepaalde reparaties te doen, maar vergis je niet. Goedkoop is en blijft vaak duurkoop. Succes met je beslissing!
Gr. Ray
Nu ga ik me aansluiten bij GameproNL. Niet om te zeiken, maar het lijkt me geen verstandig plan. Wellicht ben jij zelf erg handig, of goed in staat om bepaalde reparaties te doen, maar vergis je niet. Goedkoop is en blijft vaak duurkoop. Succes met je beslissing!
Gr. Ray
ik werk zelf in een garage en we hebben die bmw als overnamen en ik kan die kopen voor 4000euro wat volgens mij geen slechte zet is voor 120d van 2005 met automatische airco automatische versnellingsbak navigatie verwarmde zetels en elektrische ramen voor en achter en voor de rest ziet de wagen er ook nog heel goed uit. daarom had de wagen al eens uitgelezen met de kts maar tegen mij hadden ze gemeld zoek u een forum op en stel daar ook eens de vraag wat dit kan zijn aangezien hier waarschijnlijk wel veel mensen zijn die wel iets kennen van bmw en of er dagelijks aan werken.
ik hoop stiekem dat er iemand met een oplossing komt maar als dit niet zo is dan is dat ook zo al had ik wel graag die bmw gekocht
alvast bedankt voor de reacties
mvg timothy
ik hoop stiekem dat er iemand met een oplossing komt maar als dit niet zo is dan is dat ook zo al had ik wel graag die bmw gekocht
alvast bedankt voor de reacties
mvg timothy
kan van alles zijn, kapotte verstuiver tot 1 cilinder die niet meewerkt( zuigerveren, gat in zuiger,kromme klep etc etc)
Zonder een degelijke diagnose kun je er niet heel veel over zeggen,
Zonder een degelijke diagnose kun je er niet heel veel over zeggen,
Uitlezen met Bmw software:INPA,DIS,ISID dan weet je precies wat aan de hand is.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.