Velours matten

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
izzy

Velours matten

Bericht door izzy » 30 jan 2014, 17:44

beste,

in mijn e46 touring wil ik de bestuurder mat vernieuwen , ik heb nu luxe velours matten, allen zien er keurig uit, op de bestuurders kant na! -_-
nu kun je origineel alleen de gehele set kopen. en dat is duur.

op internet heb je sites die perfecte pasvorm en super luxe velours kunnen leveren. Ook alleen bestuurders kant.
alleen het prijsverschil is dan wel klein, soms maar 15 euro. Dan kun je beter de gehele set nemen....

alleen hebben jullie hier ervaring mee? en tips? en hebben mensen hier al weleens bij onderstaande bedrijven gekocht?

http://www.justcarpets.nl/automatten/bmw/3-serie/e46-2/
http://www.matten-online.nl/
BMW e91 LCI 320da Individual

bilkert35

Re: Velours matten

Bericht door bilkert35 » 30 jan 2014, 18:44

Je kan bij de dealer/stealer ook alleen de bestuurdersmat bestellen.

streamline

Bericht door streamline » 31 jan 2014, 12:56

Het zou kunnen zijn dat dit niet meer mogelijk is voor de E46, Heb pas voor de mijne ook nieuwe matten besteld en er was alleen nog maar zwart velours te bestellen. De rest is uit productie en uit voorraad.

Maar als ik advies zou moeten geven, originele matten zijn 10x beter dan de zogenaamde perfecte pasvorm aftermarket matten. Mijn ervaring is dat die toch net iets korter zijn dan origineel.

En je prikt er vrij snel door met je hakken.

izzy

Bericht door izzy » 31 jan 2014, 15:33

ok bedankt voor je antwoord. De dealer levert niet alleen de bestuurdersmat. alleen de hele set. Of hebben jullie een dealer die het wel levert?

ik heb gelukkig ook zwart velours nodig, dus kleine kans dat ik die orgineel kan krijgen (bestuurdersmat) een hele set is wel erg duur. (125 euro)
BMW e91 LCI 320da Individual

streamline

Bericht door streamline » 31 jan 2014, 16:38

Die kun je nog wel krijgen, origineel zwart velours. Kwam met de nachtlevering mee, dus dat betekent dat er wel ergens voorraad ligt.

Als je iets zeldzaams besteld als een leren pookknop duurt het langer, omdat dit uit een slowmover magazijn ergens ver weg moet komen.

Tja, dat is de afweging die je moet maken. Ik vind het dat bedrag waard, maar dat is mijn mening.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”