Ik ben jory en 20 jaar jong. Ik heb mijn eerste bmw, een e36 coupe uit 1993 gekocht op 22 November 2013.
Het is een 325i automaat met op het moment 208 xxx km. Dit is mijn 4de wagen. Hiervoor heb ik een opel calibra gereden, een golf1 en een opel astra coupe.
Na deze wagen op internet tekoop hebben te zien staan wezen kijken bij een particulier waar deze stond. Ik was er meteen weg van

En ja je raadt het al voordat mijn calibra verkocht was was de bmw al weg.
Echter een kleine maand later zag ik deze weer tekoop bij een autogarage. Hier meteen heen gegaan en de calibra dezelfde dag nog ingeruild.
Helaas zat er de eerste dag dat ik de auto mee had naar het werk, ookal meteen iemand tegen mijn auto aan. Begon dus niet erg leuk. De schade viel mee aangezien degene die mij raakte uit een parkeervak draaide en mijn bmw daar dus ook stil stond. Gelukkig allemaal goed opgelost door de verzekering!
Natuurlijk moest er al gauw wat gebeuren aan de bmw.
Zo heb ik er een breedset bbs replica's gemonteerd. Nieuwe raamrubbers achter. 2 nieuwe voorspatborden vanwege roest en een kant iets schade door het ongelukje. Nieuwe kenwood radio. Ook heb ik hem voor verder omlaag gegooid met de schroefset. Schroefset voor achterkant moet nog gemonteerd worden (ligt al wel thuis) is momenteel met verlagingsveren. 15mm spacers aan de voorkant. en nog wat kleine dingen.
De bmw is in 2000 geimporteerd uit duitsland papieren hiervan zitten er allemaal bij dus neem aan dat hier verder niet mee geknoeid is. Hij rijdt iniedergeval perfect!
Goed hierbij een paar foto's:
Zoals ik hem kreeg: Op m6 winterwielen

Zoals hij er momenteel bij staat: