Dension Gateway 500 werkt niet
Dension Gateway 500 werkt niet
Beste forumleden,
Ik heb een Dension Gateway 500 module aangeschaft. Ik heb hem aangesloten en er zit spanning op etc..
Ik had een originele BMW IPOD interface voorheen en deze werkte perfect. Zag netjes in mijn I-drive CD1 - CD6. Nu heb ik de IPOD interface vervangen voor de gateway en zie ik nog steeds CD1-CD6 maar het is grijs. Kan het dus niet selecteren.
In mijn VO staat IPOD en KMP3.
Ook heb ik via NCS mp3_ccc op full gezet en cdc op aktiv, maar nog steeds werkt het niet. De switches op de Dension module heb ik volgens de handleiding op 1 en 2 ON gezet en de rest OFF, maar nog steeds geen resultaat. Ik heb een CCC navi prof. MP3 kan ik wel gewoon afspelen vanaf CD.
Wie weet of kan dit fixen? Heb zelf alle nodige software etc.
Ik heb een Dension Gateway 500 module aangeschaft. Ik heb hem aangesloten en er zit spanning op etc..
Ik had een originele BMW IPOD interface voorheen en deze werkte perfect. Zag netjes in mijn I-drive CD1 - CD6. Nu heb ik de IPOD interface vervangen voor de gateway en zie ik nog steeds CD1-CD6 maar het is grijs. Kan het dus niet selecteren.
In mijn VO staat IPOD en KMP3.
Ook heb ik via NCS mp3_ccc op full gezet en cdc op aktiv, maar nog steeds werkt het niet. De switches op de Dension module heb ik volgens de handleiding op 1 en 2 ON gezet en de rest OFF, maar nog steeds geen resultaat. Ik heb een CCC navi prof. MP3 kan ik wel gewoon afspelen vanaf CD.
Wie weet of kan dit fixen? Heb zelf alle nodige software etc.

FSC CODES VOOR RETROFITS CIC NBT NBT EVO
DVD VRIJSCHAKELEN OP NBT EVO id4,id5,id6
xHP Flash, Navigatieupdate CIC & NBT EVO, VIM, Apple Carplay

Re: Dension Gateway 500 werkt niet
Zitten de glasvezels op de juiste plek? Dus de ingang niet op de uitgang en andersom?
Misschien proberen om de Ipod en de Dension tezamen aan te sluiten ...
Misschien proberen om de Ipod en de Dension tezamen aan te sluiten ...
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
@knakkel
Hoe bedoel je of de glasvezel op de juiste plek zit? Heb de originele wisselaar stekker gebruikt en deze in de dension geplaatst.
Hoe bedoel je of de glasvezel op de juiste plek zit? Heb de originele wisselaar stekker gebruikt en deze in de dension geplaatst.

1 en 2 on en de laatste ook op on dan moet die kennen.
BMW Bayerische Motoren Werke
Heb ik geprobeerd. Werkt nog steeds niet. Ik denk dat ik maar een wisselaar moet aansluiten en deze coderen en vervolgens loskoppelen en dan de dension weer aansluiten.
Want ik had een iPod interface en heb deze weggehaald en de dension geplaatst. Dus misschien denkt het systeem dat het nog steeds de iPod interface is die eerst erop zat. Moet nu alleen op zoek naar een wisselaar van iemand die ik even kan aansluiten om deze in het systeem te coderen.
Want ik had een iPod interface en heb deze weggehaald en de dension geplaatst. Dus misschien denkt het systeem dat het nog steeds de iPod interface is die eerst erop zat. Moet nu alleen op zoek naar een wisselaar van iemand die ik even kan aansluiten om deze in het systeem te coderen.

Ga met de expertmode aan de slag.
Verwijder KMP3 en IPOD uit je VO en voeg $672 toe.
Daarna de CAPPLE inlezen en terugschrijven (expertmodus).
Daarna de MAN modus mp3ccc op full zetten.
Verwijder KMP3 en IPOD uit je VO en voeg $672 toe.
Daarna de CAPPLE inlezen en terugschrijven (expertmodus).
Daarna de MAN modus mp3ccc op full zetten.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
@Ralph dat was idd de oplossing.. Thanks.

You're welcome

BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!