Aansturing luchtcompressor te prorgammeren?
- malle pietje
Aansturing luchtcompressor te prorgammeren?
Weet iemand of je de aansturingstijd van de luchtvering compressor kunt aanpassen? Mijn nieuwe compressor heeft net niet genoeg aan 1 minuut....
- malle pietje
Re: Aansturing luchtcompressor te programmeren?
malle pietje schreef:Weet iemand of je de aansturingstijd van de luchtvering compressor kunt aanpassen? Mijn nieuwe compressor heeft net niet genoeg aan 1 minuut....
Re: Aansturing luchtcompressor te prorgammeren?
Het kan,dat is EHC module.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Dat is wel extreem lang zelfs bij zware belasting heb de mijne nooit langer dan een 10 tal seconden weten draaien.malle pietje schreef:Weet iemand of je de aansturingstijd van de luchtvering compressor kunt aanpassen? Mijn nieuwe compressor heeft net niet genoeg aan 1 minuut....
525d E61 2007 pre-LCI
- malle pietje
Mooi, dan ga ik dat ook even uitvogelen. Is er iemand die dat kan en daar ook zin in heeft ? Uiteraard in ruil voor iets lekkers?
Jep, de mijne doet er ook nooit langer over dan enkele seconden. Is iets anders mis denk ik bij jouwe ...
Edit: Dit topic gelezen? Veel info
Edit: Dit topic gelezen? Veel info

Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
ja de mijne doet er ook niet langer over dan een paar sec.
volgens mij moet je wel opletten dat de pomp niet verbrand , omdat te lang pompen niet goed is ...
heb ik ergens gelezen ....
gr
volgens mij moet je wel opletten dat de pomp niet verbrand , omdat te lang pompen niet goed is ...
heb ik ergens gelezen ....
gr
Hey malle pietje , jij hebt toch zeer recent de compressor vervangen door een imitatie en zou deze toch gaan omruilen voor een zwaardere ? Ben je er niet uitgekomen met de shop waar je hem gekocht hebt ?
- malle pietje
Klopt! De afweging was dat als de compressor nou eenmaal langer nodig heeft, om dan de tijd maar anders te programmeren. Alleen natuurlijk als de compressor goed was.
Inmiddels krijg ik een originele AMK compressor opgestuurd vandaag, dus daarmee zou het probleem helemaal opgelost moeten worden.
Het aantal mails over en weer met technische vragen, uitleg en meezoeken zijn niet op 1 hand te tellen. Moet gezegd, de service van die airsuspensionshop is echt goed. En uiteindelijk heb ik voor € 335,- incl twee keer verzenden een originele compressor. Voorlopig niet ontevreden
Inmiddels krijg ik een originele AMK compressor opgestuurd vandaag, dus daarmee zou het probleem helemaal opgelost moeten worden.
Het aantal mails over en weer met technische vragen, uitleg en meezoeken zijn niet op 1 hand te tellen. Moet gezegd, de service van die airsuspensionshop is echt goed. En uiteindelijk heb ik voor € 335,- incl twee keer verzenden een originele compressor. Voorlopig niet ontevreden

Kijk, toch origineel en geen 500 euro, goede berichten !malle pietje schreef:En uiteindelijk heb ik voor € 335,- incl twee keer verzenden een originele compressor. Voorlopig niet ontevreden