Hé Ozan,
De Carbon Fiber Airbox is puur voor de "looks" en de "sound". Geen vermogenswinst dus
![:hug: :hug:](./images/smilies/hug.gif)
!
Het verschil in geluid is wel goed hoorbaar zowel binnen als buiten de auto. Binnenin krijg je een mooie "grommende" sound bij vol accelereren en buiten (moet je wel even iemand anders een ritje in je M5 gunnen) hoor je een prachtige motorsound vooral bij het aankomen rijden. Echt een top geluid
![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)
.
Met de CFA ga je trouwens ook met plezier poetsen onder de kap en een monteur die eraan werkt zal zeker respectvol(ler) met de wagen omgaan
Manhart en CA Automotive UK zijn resellers van de CFA van Goeke Carbon Technik (Duitsland) en fabriceren deze Airbox niet zelf.
De GruppeM Airbox is een luchtfilterbox met carbon fiber deksel en andere luchtfilter, iets anders dus dan de CFA.
Ook Dinan heeft deze "mod" bijvoorbeeld in hun produktenpakket. Met de aanpassing van de luchtfilterbehuizing moet je overigens ook geen hoogstaande verwachting koesteren m.b.t. vermogenswinst.
Succes ermee,
Powermoss.