ik ben Pim en ik ben 25 jaar. ben voornamelijk in de E30 forums actief maar dit weekend nam een aangename verandering met zich mee.
Dit is mijn E30 M-tech2 uit 89. Het is een 325i maar een paar jaar geleden de motor volledig gereviseerd en omgebouwd naar 2,7l met scherpe nokkenas. resultaat is 200pk. Hij staat op BBS RS 16" 9j voor en 9,5j achter. ET 10,5 voor en ET9 achter als ik me goed herinneren. Achter staat ie wat hoog maar heb eindelijk de juiste achterveren kunnen vinden, die gaan er dit weekend onder. vorig jaar de bekende roestplekken voorkant behandeld, nieuwe stukken ingelast en beschermt.
Vorige maand begonnen aan inbouwen van originele airco, dat is nog niet helemaal af maar de elektrische fan werkt al wel. verder zit er nog een audio inbouw aan te komen maar dat heeft prioriteit. mijn volledige project topic staat op e30fansite.nl maar daarvoor moet je lid zijn, geen zin om te kopiëren. foto's:

hier met een maatje van, zijn e30 is volledig gestript en word helemaal strak gemaakt met mtech2 set en 2,5l m50 met s52 gaskleppen

En toen was er het weekend van 21 juni 2014
Een originele Alpina B10 v8 uit 1999. uit duitsland gehaald in 2007 en heeft inmiddels 242.000km op de teller (merk er niets van). Het was niet de bedoeling om deze te kopen maar ben er verliefd op geworden.
Het is een machtige wagen en rijd als een droom.

2 dromen naast elkaar

Ik hoop op dit forum meer te leren over e39 en dan met name over TV functie en iphone aansluiting zonder zichtbare kabels. Over e30 weet ik eigelijk alles wel zo'n beetje.