Verse BMW eigenaar

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
GrijsMonster2003

Verse BMW eigenaar

Bericht door GrijsMonster2003 » 14 jul 2014, 11:42

Sinds vrijdag staat hier weer een BMW voor de deur. Het is een Aspensilber (als iemand er anders over denkt dan hoor ik het graag want 100% zeker weet ik het niet) 525i uit 2003 geworden met creme lederen bekleding. Onze vorige had nog en cassettedeck voorin achter het klepje, deze heeft een Dynavin scherm welke prima werkt met onze telefoon tot onze verbazing en plezier. Ik heb een foto maar die moet ik dan eerst elders uploaden volgens mij/toch gelukt.

Afbeelding

Hiervoor hadden we een 523i uit 1999 die helaas aan alle kanten schade opliep in een kettingbotsing op de Duitse snelweg. Uiteraard net na de nodige reparaties, nieuwe schijven en nieuwe APK. Zul je altijd zien.

Bij de aanschaf van deze nieuwe houden we er wel rekening mee dat we geheid her en der wat tegen gaan komen dus een registratie hier leek me dan wel een goed idee. Zijn er met de vorige BMW wel achter gekomen dat er altijd wel wat aan te repareren is. Gelukkig rijdt het heerlijk en is het het dan wel waard als het weer tiptop in orde is.

Hiervoor hebben we ook een Jeep Grand Cherokee gehad (heerlijke auto uit 1993, wel op heel ander vlak V8, zee van ruimte). Als tweede en nu door lease overbodige auto hebben we nog een VW Golf cabrio staan, ook een automaat. Met een leasewagen en de BMW als prive gezinsauto kan deze nu door naar een andere eigenaar.

Wat we nu in ieder geval willen doen is een pdc sensor vervangen aan de voorzijde en eens zien of we zonder pdc problemen een vaste trekhaak kunnen laten monteren. Ik zal daar van de week het forum eens voor doorzoeken. Tevens zal de Dynavin navigatie een nieuwe kaart nodig hebben want die was na aankoop met het naar huis rijden de weg een beetje kwijt. Ook zit er in de auto een vervelende mevrouw die wel heel vaak "U rijdt te snel" zegt. Ook als je de snelheid netaan 5 km/u overschrijdt. Die willen we graag de mond snoeren. ;-)

Denise

E36 M-Style
Bouwer van BimmerPortal

Re: Verse BMW eigenaar

Bericht door E36 M-Style » 14 jul 2014, 12:00

Welkom Denise,

Veel plezier met de wagen :duim:
///M-power

Bart70
Contacteer:

Re: Verse BMW eigenaar

Bericht door Bart70 » 14 jul 2014, 12:25

Welkom, strakke wagen.

Die stem bij snelheidoverschrijding kun je volgens mij in het menu uit zetten, bij de E60/E61 tenminste, zal bij deze E39 wel hetzelfde zijn.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”