knipperlichten voor branden continue

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Bmw E36 coupe vanos

knipperlichten voor branden continue

Bericht door Bmw E36 coupe vanos » 22 jul 2014, 11:03

Mijn knipperlichten voor bleven continue branden na een rit, zelfs met steutels uit contact en op slot, het trok accu leeg, auto staat altijd binnen en is ook amper meer gebruikt de knippers doen nu niks meer, lampjes zijn goed, verschillende lamp houders geprobeerd.. zekering gecheckt is oke,relais klinkt alsof die goed is, knipperlicht opzij en achter werkt normaal, bij het aan zetten van alarm lampen werken knippers voor ook niet mee, auto is uitgelezen bij gjb daar niks gevonden volgens de man was het niet goed maar zover was ik ook al... misschien massa probleem ergens?

Laatst stukje gereden en bij het aanzetten van een richtingaanwijzer dan hoor je hem snel knipperen omdat hij het voor niet doet, maar even doormeten zo en als er ideen zijn hoor ik het graag..

Bmw E36 coupe vanos

Re: knipperlichten voor branden continue

Bericht door Bmw E36 coupe vanos » 22 jul 2014, 11:55

Knipperlicht bestuurderskant werkt weer na vervangen lampenhouder, knipperlicht rechts springt zekering uit bij het doormeten vanaf de lampenhouder, ga even nieuwe zekering halen...

Bmw E36 coupe vanos

Re: knipperlichten voor branden continue

Bericht door Bmw E36 coupe vanos » 22 jul 2014, 11:58

Even op rechts gezet en werkt ook weer dus het zat hem in de types lampenhouder waarschijnlijk..

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”