Navi kaarten en CCC

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
montana81

Navi kaarten en CCC

Bericht door montana81 » 22 jul 2014, 20:59

Hallo,

Ik heb in mijn e91 een CCC zitten. Hier zat nog een originele DVD in van 2006 -_- . Ik dacht slim te zijn en heb via MP een DVD set besteld. Spul is netjes binnen gekomen 3x dvd. Ik doe DVD 1 erin, systeem vraagt om 5 minuten uitgeschakeld te worden, dit uitgevoerd. Vervolgens krijg ik een Lees fout...... doe ik mijn originele dvd er in werkt alles weer.

Volgens de verkoper moest het lensje van de DVD speler gereinigd worden. Ik heb de CCC vervolgens gedemonteerd en de DVD speler eruit gehaald, lensje is niet echt makkelijk te reinigen maar het lukte wel. Helaas zonder resultaat uiteraard.

Ben ik nou genaaid of heb ik een ander probleem.

Ik hoor het graag.

largeproject
Contacteer:

Re: Navi kaarten en CCC

Bericht door largeproject » 22 jul 2014, 21:17

Als de ccc ouder word dan word ie gevoelig om de data te lezen, belangrijk is dat je een goed merk dvd hebt en op zeer lage snelheid het op de dvd brand.
Toen ik nog een ccc in de auto had heb ik ook de nodige dvd's verpruts, plots was het wel goed, heb het zelfde proces herhaalt voor iemand anders en bij hem kreeg ik het ook niet aan de praat, heeft toen de software mee genomen en is zelf aan het branden geslagen.

Kortom, wat bij de 1 werkt hoeft bij een ander niet te werken, dat in tegenstelling orginelen dvd's van de dealer.

montana81

Bericht door montana81 » 22 jul 2014, 21:27

Oke ze zijn door diegene van MP op Verbatim gebrand. Ik zou ze eigenlijk wel eens in een andere auto moeten proberen om ze uit te sluiten. Als ze dat zouden doen dan moet ik denk ik een nieuwe DVD speler kopen voor in mn CCC..... dit kwam ook vaak voor volgens mij.

Source

Bericht door Source » 27 jul 2014, 23:10

Je kan mijn dvd wel testen. (kopie)
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

MEY

Bericht door MEY » 12 mar 2015, 12:04

Ik zou ook graag de nieuwste versie Navigatie DVD set willen hebben (natuurlijk voor goedkoop :) ) in mijn BMW 320i E90 bouwjaar 2007.
Ik heb nu de originele versie Navigatie 2010.

Hoe kan ik aan de laatste versie komen die goed en naar behoren werkt. Iemand misschien ideeën, suggesties?
Ik heb zelf op marktplaats gezocht maar dat vertrouw ik niet helemaal.

Source

Bericht door Source » 12 mar 2015, 18:31

In Rotterdam kan je op elke hoek van de straat wel zo'n dvd bemachtigen :h:
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

MEY

Bericht door MEY » 12 mar 2015, 22:00

Ja dat weet ik. Marktplaats staat er ook vol mee.
Echter heeft iemand ervaring met de werking ervan en eventuele storingen of iets dergelijks.
Kan ik het dus gewoon vertrouwen dat alles naar behoren zal werken?
Weet jij misschien een adres met de allerlaatste versie?? Hoor het graag van je.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Audio, navigatie en iDrive”