Ik wou testen of mn versterker nog werkten, dus ik de GND aansluiten en toen ik de + wou aansluiten sprongen de zekeringen euit, iemand idee hoe dat komt?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gewijzigd 3, versterker..
Gewijzigd 3, versterker..
Laatst gewijzigd door Justin op 07 dec 2008, 17:03, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: Versterker kapot? (gewijzigd)
Een zekering die doorbrand ruik je niet echt.
Ben toch bang dat je iets verkeerd hebt aangesloten en daarmee je versterker naar de eeuwige jachtvelden hebt geholpen..
Heb je bijv de voedingskabels niet verwisseld, de massakabel niet goed aangesloten of eventueel kortsluiting gemaakt in de draden naar de sub (bij dit laatste zou wel de versterker in de protection moeten springen en niet gaan stinken..)
Ben toch bang dat je iets verkeerd hebt aangesloten en daarmee je versterker naar de eeuwige jachtvelden hebt geholpen..
Heb je bijv de voedingskabels niet verwisseld, de massakabel niet goed aangesloten of eventueel kortsluiting gemaakt in de draden naar de sub (bij dit laatste zou wel de versterker in de protection moeten springen en niet gaan stinken..)
BMW 318CI 2003 M-Technik II
Re: Versterker kapot? (gewijzigd)
Mn zekering waren alle 3 doorgebrand, ik 3 nieuwe zekeringen erin gedaan er probeerde de boel weer aan te sluiten.
heb alle kabels aangesloten behalve de GND en op het moment dat ik die aansluiten krijg ik vonken en hoorde ssss en toen begon het te weer te roken!! Ik snap er niks van, alle kabels zijn goed aangesloten door een garage bedrijf.
Ik heb het idee dat mn versterker nu wel echt naar de k*t is maar snap de oorzaak niet? :?
Iemand een idee wat ik verkeerd gedaan heb?.. En ja alles is goed aangesloten
heb alle kabels aangesloten behalve de GND en op het moment dat ik die aansluiten krijg ik vonken en hoorde ssss en toen begon het te weer te roken!! Ik snap er niks van, alle kabels zijn goed aangesloten door een garage bedrijf.
Ik heb het idee dat mn versterker nu wel echt naar de k*t is maar snap de oorzaak niet? :?
Iemand een idee wat ik verkeerd gedaan heb?.. En ja alles is goed aangesloten
Re: Versterker kapot? (gewijzigd "2!" )
zit er een hi-low kastje tussen ( de versterker uitgang van speaker uitgang gemaakt )
Zover ik weet niet, het is gewoon een jbl gto 1201.1 versterker zonder iets erbij..
Heb wel een condensator aangesloten.
maak eens een tekening van hoe je alles hebt aangesloten? in paint bv..Justin schreef:Zover ik weet niet, het is gewoon een jbl gto 1201.1 versterker zonder iets erbij..
//.00.-// > /.-////.-///.-