Jarenlang heb ik rondgereden in auto's waar ik mezelf eerlijk gezegd voor schaamde.
De enige 2 voertuigen waar ik ooit trots op ben geweest waren mijn vw golf 2 gti en mijn yamaha r6.
Jammer genoeg vond een van mn buurtgenoten het leuk om mijn golfje te mishandelen.
En mn r6 heb ik ingeruild voor een honda civic

Mijn laatste auto was helemaal een ramp, toen bleek dat er veel kosten op komst waren. (drukgroep/blauwe rook/haperen en nog meer gedonder/grafbak) Heb ik de knoop maar doorgehakt.
Dus sinds afgelopen maandag ben ik de trotse eigenaar van:
De velgen bleken voor een ander model te zijn: verkeerde et-waarde --> aanlopend bij drempels en hobbels.
Dus had ik het plan om er andere banden op te leggen zodat het niet meer zou aanlopen.
Maar een nieuw setje banden kwam op ongeveer hetzelfde kostenplaatje uit als een set tweedehands velgen met A-merk banden. En eerlijk gezegd vond ik de velgen die eronder lagen nou niet echt de mooiste.
Dus maar even richting Den Bosch gereden om een setje 5spaaks velgen met michelin banden op te halen.
Zag er gelijk een stuk beter uit.
In mn signature staat mn todo-list. Voordat ik ga nadenken over optische aanpassingen ga ik die eerst afwerken.
Daarna zie ik wel wat er nog gaat gebeuren.
Van de week zal ik m eens goed vertroetelen met een uitgebreide poestbeurt en vloeistof check/verversing. Daarna zal ik wat meer foto's posten van deze bimmer.