Even voorstellen E36 M3 3.2
-
Even voorstellen E36 M3 3.2
Beste forumleden,
Kijk regelmatig mee op het forum, dus bij deze zal ik mezelf en m'n auto even voorstellen.
IK ben Bart, 21 jaar oud en woon in Veldhoven.
Mijn huidige auto is een BMW E36 M3 3.2 in de kleur Estoril Blue. Deze is compleet circuit aangepast voor de Nurburgring, waar ik best wel vaak te vinden ben Heb de BMW nu ongeveer 8 maanden en ben er zeer te spreken over! Ik zal binnenkort wel eens een apart topic aanmaken voor wat meer info over de auto
Hier alvast een aantal foto's;
Kijk regelmatig mee op het forum, dus bij deze zal ik mezelf en m'n auto even voorstellen.
IK ben Bart, 21 jaar oud en woon in Veldhoven.
Mijn huidige auto is een BMW E36 M3 3.2 in de kleur Estoril Blue. Deze is compleet circuit aangepast voor de Nurburgring, waar ik best wel vaak te vinden ben Heb de BMW nu ongeveer 8 maanden en ben er zeer te spreken over! Ik zal binnenkort wel eens een apart topic aanmaken voor wat meer info over de auto
Hier alvast een aantal foto's;
Re: Even voorstellen E36 M3 3.2
Welkom op BimmerPortal,
Mooie wagen heb je daar!
Mooie wagen heb je daar!
-
welkom
dikke wagen hoor
dikke wagen hoor
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom
Volgens mij heb ik je al eens gespot op de schleife, als ik mijn e36 nog had had je mij misschien ook sneller geschoten. Me polotje G40 valt niet zo op haha.
Volgens mij heb ik je al eens gespot op de schleife, als ik mijn e36 nog had had je mij misschien ook sneller geschoten. Me polotje G40 valt niet zo op haha.
///M-power
-
Bedankt voor de positieve reacties
E36 M-Style,
Leuk! Helaas is de Polo G40 me idd niet opgevallen haha
E36 M-Style,
Leuk! Helaas is de Polo G40 me idd niet opgevallen haha
Laatst gewijzigd door Bart_Eykens op 18 aug 2014, 19:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Hartge demper / uitlaat er onder?
Welkom mede-ringer (eric h op het nbr forum)
Opbouw van mijn 323ti S50B30-racer; viewtopic.php?f=75&t=37135
-
Angelo-V: Klopt er zit een Hartge einddemper onder icm een Supersprint xpipe
dit moet hem dan wel zijn! deze stond eerder geloof ik wel in apeldoorn!
-
Hmm lijkt me sterk.. Ben nog nooit in Apeldoorn geweest met deze auto!
nee jij mischien niet maar de vorige eigenaar wel.
kan niet anders kenteken komt me veelste bekent voor is al wel 1,5 a 2 jaar geleden waar ik over praat,
daarna stond er bij die mensen een e46 m3
kan niet anders kenteken komt me veelste bekent voor is al wel 1,5 a 2 jaar geleden waar ik over praat,
daarna stond er bij die mensen een e46 m3
-
Ah zo Maar je hebt gelijk! De vorige eigenaar heeft de auto bij een autobedrijf in Vaassen gekocht (ligt bij Apeldoorn). En heeft deze uitgevoerd naar Belgie. Ik heb de auto weer terug ingevoerd naar NL
ja kan kloppen;)
denk wel dat je er een goeie auto aan hebt! van wat ik weet en zag stond de M3 meer stil dan dat ermee werd gereden, ze hadden namelijk ook nog 2 dagelijkse auto`s.
was geloof ik een normaal gezin, dus lijkt me sterk dat de M3 daar afgetrapt is;)
denk wel dat je er een goeie auto aan hebt! van wat ik weet en zag stond de M3 meer stil dan dat ermee werd gereden, ze hadden namelijk ook nog 2 dagelijkse auto`s.
was geloof ik een normaal gezin, dus lijkt me sterk dat de M3 daar afgetrapt is;)
ja kan kloppen;)