Naam van de kabel?
-
Naam van de kabel?
Hallo leden
Even het volgende ik wou een sub in mijn bmw 316 e46 gooien maar nu wil ik wel de orginele radio behouden
Maar ik ga liever niet in de orginele bekabeling knippen en heb ooit eens een adapter gezien die klik je in de radio met daar de orginele kabelboom stekker (die normal rechtstreeks in de radio zit) er aan . Vervolgens komen hier 2 tulpstekkers uit en een remote
Iemand enig idee hoe die stekker heet en waar ik die kan bestellen
En zo niet wat is dan de kortste klap? (High - low converter)
Alvast bedankt
Even het volgende ik wou een sub in mijn bmw 316 e46 gooien maar nu wil ik wel de orginele radio behouden
Maar ik ga liever niet in de orginele bekabeling knippen en heb ooit eens een adapter gezien die klik je in de radio met daar de orginele kabelboom stekker (die normal rechtstreeks in de radio zit) er aan . Vervolgens komen hier 2 tulpstekkers uit en een remote
Iemand enig idee hoe die stekker heet en waar ik die kan bestellen
En zo niet wat is dan de kortste klap? (High - low converter)
Alvast bedankt
-
- Contacteer:
Re: Naam van de kabel?
Volgens mij is dat een kabel van blaupunkt.
viewtopic.php?f=680&t=31581
Hier wordt de kabel besproken.
viewtopic.php?f=680&t=31581
Hier wordt de kabel besproken.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Krijg helaas dat ik niet de juiste bevoegdheden heb om deze link te bekijken heb je mischien iets meer info?
Bedankt
Bedankt
-
- Contacteer:
Nog drie berichten dan kan het wel. Hij bood zo'n kabel te koop aan, dus wellicht kun je contact met hem opnemen.
Bedoel je zoiets.
http://www.ebay.co.uk/itm/Iso-Bmw-Ais22 ... 4626ce4846
http://www.ebay.co.uk/itm/Iso-Bmw-Ais22 ... 4626ce4846
-
ja zoiets maar deze die jij bedoelt is geen adapter dus die kun je niet tussen de radio en de bestaande kabel drukken
ik kan helaas ook geen foto vinden maar als het vaker gebruikt zou zijn zou ik het makkelijker moeten vinden lijkt mij.
Een andere optie zou zijn high-low converter als ik dat goed heb , is er iemand die hier ervaring mee heeft en met het geluid het gaat mij puur om de bas
Gr
ik kan helaas ook geen foto vinden maar als het vaker gebruikt zou zijn zou ik het makkelijker moeten vinden lijkt mij.
Een andere optie zou zijn high-low converter als ik dat goed heb , is er iemand die hier ervaring mee heeft en met het geluid het gaat mij puur om de bas
Gr
-
- Contacteer:
Het is een PnP kabel. Ik denk dat de kabel alleen werkt met een blaupunkt versterker.
-
De lokale dealer zou zo een kabel hebben hier zou ik morgen even voor kijken
Nu heb ik nog een vraag nu heb ik de sub al even getest in de auto maar de kofferbak ontploft bijna maar heb geen diepe bass in de auto ?
Moet ik een paar gaatjes boren in de hoedenplank ? Of de sub naar de achterbank richten?
Tips zijn welkom
Nu heb ik nog een vraag nu heb ik de sub al even getest in de auto maar de kofferbak ontploft bijna maar heb geen diepe bass in de auto ?
Moet ik een paar gaatjes boren in de hoedenplank ? Of de sub naar de achterbank richten?
Tips zijn welkom
-
- Contacteer:
Skiluik eruit halen. Dan heb je voldoende bass in de auto.
-
Ik heb een sedan met dichte achterbank dus dat verhaal gaat niet op maar heb met een dealer gesproken die vroeger voor de beyer heeft gewerkt die heeft helemaal uitgelegt hoe hij het heeft gedaan dus ik zal even zijn verhaaltje uit proberen en maak er gelijk een diy van