grille e60 /e61 matzwart
grille e60 /e61 matzwart
Ik ben al een tijdje op zoek naar een matzwarte grille voor mijn e60.
Nou weet ik niet precies de goede benaming maar ik zoek er een met die drie gekleurde strepen(lichtblauw , donkerblauw en rood).
Op nieuwe modellen f10 en f11 heb ik ze al vaker gezien en als je googled kom je ze ook tegen.
Ik kan alleen niet vinden waar ik ze kan kopen(alleen gevonden in hongkong maar dat besteld zo lastig).
Mocht iemand weten waar ik deze kan bestellen of kan kopen dan hoor ik het graag.
Ook als iemand zo'n grille heeft en wil verkopen hoor ik het graag.
Nou weet ik niet precies de goede benaming maar ik zoek er een met die drie gekleurde strepen(lichtblauw , donkerblauw en rood).
Op nieuwe modellen f10 en f11 heb ik ze al vaker gezien en als je googled kom je ze ook tegen.
Ik kan alleen niet vinden waar ik ze kan kopen(alleen gevonden in hongkong maar dat besteld zo lastig).
Mocht iemand weten waar ik deze kan bestellen of kan kopen dan hoor ik het graag.
Ook als iemand zo'n grille heeft en wil verkopen hoor ik het graag.
Re: grille e60 /e61 matzwart
Volgens mij kun je er eentje bij bimmerparts bestellen, is een trader hier op het forum.
Meestal zijn dat gewoon stickertjes, ik heb ze op mijn auto ook ik heb er nog een paar liggen eventueel 

Ik heb idd van die stikkers besteld maar deze zijn net iets breder als spijlen van de gril.
Als je ze erop plakt gaan ze aan de zijkanten loslaten.(op de hoeken).
Heb ze er maar weer snel afgehaald.
Ik laat nu maar bij een bedrijf de stikkers plakken.
Bedankt voor de reakties.
Als je ze erop plakt gaan ze aan de zijkanten loslaten.(op de hoeken).
Heb ze er maar weer snel afgehaald.
Ik laat nu maar bij een bedrijf de stikkers plakken.
Bedankt voor de reakties.
Zou het zowieso niet doen maar als je het dan perse wilt zou ik het laten spuiten
- jonbegoode
ik heb grille zelf zwart ge-plasti-dipped (plastidip.com) en later de grille met 3 M kleuren . middels online gekochte, 'stickers' beplakt. Prima resultaat.
. Zelf gespoten zonder grille te demonteren trouwens ! totale kosten zo'n EUR 30