Telefoon werkt niet meer!?
- Rogier.van.Geel
Telefoon werkt niet meer!?
Sinds vandaag pakt de auto mn telefoon niet meer.
Is aangemeld via blue tooth i-phone 6
Heb eerst alles verwijderd in de idrive daarna opnieuw aangemeld,dan geeft het display wachten aan.
Maar daar blijft het bij!?
Onderin staat wel iphone van.....
Maar verder kom ik niet meer!!
Iemand tips of ideeen?
Grt
Is aangemeld via blue tooth i-phone 6
Heb eerst alles verwijderd in de idrive daarna opnieuw aangemeld,dan geeft het display wachten aan.
Maar daar blijft het bij!?
Onderin staat wel iphone van.....
Maar verder kom ik niet meer!!
Iemand tips of ideeen?
Grt
Re: Telefoon werkt niet meer!?
Komt misschien omdat het de 6 is ? Als je de mogelijkheid hebt dan eens proberen met een 5 of een 4. Of heeft de 6 wel gewerkt ?
- Rogier.van.Geel
Klinkt raar,maar dat weet ik niet meer!Bart70 schreef:Komt misschien omdat het de 6 is ? Als je de mogelijkheid hebt dan eens proberen met een 5 of een 4. Of heeft de 6 wel gewerkt ?
Ik zal idd mn oude telefoon eens proberen!
Tnx Bart
Mijn Nexus 5 werkt ook niet volledig.
Geluid komt door maar kan hem niet bedienen via de auto.
Telefoonboek komt ook niet door. Opnemen en bellen moet ik doen met de telefoon. Geluid en microfoon werkt wel op de wagen. Oplossing heb ik niet gevonden.
Geluid komt door maar kan hem niet bedienen via de auto.
Telefoonboek komt ook niet door. Opnemen en bellen moet ik doen met de telefoon. Geluid en microfoon werkt wel op de wagen. Oplossing heb ik niet gevonden.
525d E61 2007 pre-LCI
Rogier, ik had hetzelfde bij mijn iphone 5, na paar keer proberen werkte het correct ( niet alle contacten kwamen over maar dat zal komen omdat sommige contacten meegaan via de cloud, en dus niet op de sim kaart staan )
Ik gebruik mijn iphone 6 alleen maar voor flitsmeister en decoratie in de auto, ik zal hem zometeen eens synchroniseren met de idrive en terugkoppelen wat er bij mij gebeurd.
Ik gebruik mijn iphone 6 alleen maar voor flitsmeister en decoratie in de auto, ik zal hem zometeen eens synchroniseren met de idrive en terugkoppelen wat er bij mij gebeurd.
Net geprobeerd de iphone 6 verbinding te laten maken en die maakt smetteloos verbinding.( en alles werkt )
Uit welk jaar is jouw E60?, wellicht dat er een software update nodig is van de idrive voor de beste ondersteuning ?
Uit welk jaar is jouw E60?, wellicht dat er een software update nodig is van de idrive voor de beste ondersteuning ?
- Rogier.van.Geel
De auto is van 2007.ErwinE60 schreef:Net geprobeerd de iphone 6 verbinding te laten maken en die maakt smetteloos verbinding.( en alles werkt )
Heb de iphone 5 nog niet geprobeerd,ga dat morgen avond doen.
Ik begrijp het nog niet echt,met de 5 werkte het perfect!
Heb trouwens geen nummers op de simkaart staan,deze staan alle in het telefoongeheugen.
Grt
Ok, dan is jouw wagen wel nieuwer als de mijne. (Die van mij is 2005)
Heb jij een CCC of CIC navigatie ?
Het kan wel zo zijn dat mijn Boordcomputer software meer up to date is.
Ik denk dat het raadzaam is om eerst de iphone 5 te proberen, en eventueel de ipone 6 verwijderen en opnieuw toevoegen.
Heb jij een CCC of CIC navigatie ?
Het kan wel zo zijn dat mijn Boordcomputer software meer up to date is.
Ik denk dat het raadzaam is om eerst de iphone 5 te proberen, en eventueel de ipone 6 verwijderen en opnieuw toevoegen.
@Rogier.van.Geel. Maak je verbinding via de originele bluetoothmodule ?
Ik had ook zoiets, althans , iets erger nog, telefoon werd niet herkend en bleek de module kapot, als hij bij jou wel de iohone weergeeft dan is dat het niet denk.
Zou idd even de oude telefoon proberen, liefst ook nog met de oude IOS er op, niet updaten naar de 8.1, kan ook weer invloed hebben. Als het dan wel werkt dan updaten naar de 8.1 en kijken of het blijft werken, kun je dat eventueel ook meteen uitsluiten.
Ik had ook zoiets, althans , iets erger nog, telefoon werd niet herkend en bleek de module kapot, als hij bij jou wel de iohone weergeeft dan is dat het niet denk.
Zou idd even de oude telefoon proberen, liefst ook nog met de oude IOS er op, niet updaten naar de 8.1, kan ook weer invloed hebben. Als het dan wel werkt dan updaten naar de 8.1 en kijken of het blijft werken, kun je dat eventueel ook meteen uitsluiten.
- Rogier.van.Geel
@Erwin,sorry weet het verschil niet tussen ccc en cic!
Het is een breed scherm kan in 2 delen weergeven.
@Bart,werkt idd met de originele bluetooth module.
Telefoon heb ik al volledig verwijderd en opnieuw aangemeld,dan komt er links onderin "ipone van" te staan.
Daarna geeft scherm alleen wachten in een blauw beeld met een kloktekentje erin.
Maar na een minuut of 5 staat dat er nog steeds.
Het is een breed scherm kan in 2 delen weergeven.
@Bart,werkt idd met de originele bluetooth module.
Telefoon heb ik al volledig verwijderd en opnieuw aangemeld,dan komt er links onderin "ipone van" te staan.
Daarna geeft scherm alleen wachten in een blauw beeld met een kloktekentje erin.
Maar na een minuut of 5 staat dat er nog steeds.
Zie net dat ios8.1 beschikbaar is.
Hier een stukje van de release notes, waarin ook een bugfix genoemt word van een bluetooth connectie probleem met handsfree devices, denk dat je even ios 8,1 moet binnen halen Rogier
.

Hier een stukje van de release notes, waarin ook een bugfix genoemt word van een bluetooth connectie probleem met handsfree devices, denk dat je even ios 8,1 moet binnen halen Rogier

- Rogier.van.Geel
Ben hem nu aan het updaten!
Zal het vanavond weer gaan proberen!
Tnx Erwin
Zal het vanavond weer gaan proberen!
Tnx Erwin
- Rogier.van.Geel
Vanavond weer een poging gedaan! En het werkt weer!!ErwinE60 schreef:Zie net dat ios8.1 beschikbaar is.
Hier een stukje van de release notes, waarin ook een bugfix genoemt word van een bluetooth connectie probleem met handsfree devices, denk dat je even ios 8,1 moet binnen halen Rogier.
Eerst ios 8.1 geplaatst,dan start de telefoon weer opnieuw op!
Verbinding gemaakt en het werkte weer direct!
Als ik achteraf de telefoon opnieuw had opgestart had het ook weer gewerkt denk ik!
Grtz

Goed om te horen Rogier !!
Da's ook toevallig... dit had ik ook! Na opnieuw opstarten Iphone 5s weer een keurige bleutooth verbinding