FLuit in mijn ventilator
FLuit in mijn ventilator
Ik heb (op en af) last van een piepend/fluitend geluid in mijn auto (525D bj2002).
Het is niet de airco want ook als die uitstaat heb ik het probleem zie/hoor filmpje.
Iemand enig idee?
Het is niet de airco want ook als die uitstaat heb ik het probleem zie/hoor filmpje.
Iemand enig idee?
Re: FLuit in mijn ventilator
Is dit alleen bij cd of ook bij radio ? Indien bij allebei denk ik aan slechte massa.
Hij fluit ook als de radio/cd helemaal uit staan.
Dag Jeroen,
Ben bang voor je dat deze er binnenkort mee ophoudt. Heb het zelfde euvel gehad. Het vervelende is dat dan het hele dashboard er af moet om een simpel motortje te vervangen. Ik heb het laten doen bij Offenga. wel een eindje rijden naar Franeker, maar die jongens werken perfect
Ben bang voor je dat deze er binnenkort mee ophoudt. Heb het zelfde euvel gehad. Het vervelende is dat dan het hele dashboard er af moet om een simpel motortje te vervangen. Ik heb het laten doen bij Offenga. wel een eindje rijden naar Franeker, maar die jongens werken perfect
Ok maar over welk motortje hebben we het dan?
(bedankt voor je antwoord)
(bedankt voor je antwoord)
Dag Jeroen,
Allereerst excuses voor mijn late antwoord. Ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Ik bedoel het motortje dat achter de ventilatie-opening midden dashboard zit. Bij mij leek het als of ik er een jonge vogel achter had zitten (zo mooi floot deze
) Kort daarop hield de rotor er mee op en kwam er geen gekoelde lucht meer binnen.
Allereerst excuses voor mijn late antwoord. Ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Ik bedoel het motortje dat achter de ventilatie-opening midden dashboard zit. Bij mij leek het als of ik er een jonge vogel achter had zitten (zo mooi floot deze

-
Beste Jeroen,
Filters al eens nagezien?
Als deze de goedkope versie zijn en iets schuin of ingedeukt gemonteerd zitten, dan krijg je de lucht die hierlangs gaat fluiten. Net als je raam die iets op een kier staat.
In afwachting.
Mvg,
Vincent
Filters al eens nagezien?
Als deze de goedkope versie zijn en iets schuin of ingedeukt gemonteerd zitten, dan krijg je de lucht die hierlangs gaat fluiten. Net als je raam die iets op een kier staat.
In afwachting.
Mvg,
Vincent
Nee het was echt die motor. Ik heb die laten vervangen en nu geen klachten meer.
-
Beste,
Oke, thanks.
Goed om te weten.
Mvg,
Vincent
Oke, thanks.
Goed om te weten.
Mvg,
Vincent
Overigens geeft je topic titel een heel ander pijnlijk beeld voor de visueel ingestelden onder ons.... 

If you always do what you always did, you always get what you always got!
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
hj2 schreef:Overigens geeft je topic titel een heel ander pijnlijk beeld voor de visueel ingestelden onder ons....

Overigens is een ventilator in je fluit ook niet alles in dat zelfde licht beschouwd 

If you always do what you always did, you always get what you always got!
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8