Foutcode luchtmassameter
-
Foutcode luchtmassameter
Ik heb al enige tijd problemen met foutcodes van mijn oude lmm, er zit een nieuwe in en er is al 900 euro uitgegeven om de foutcodes te wissen dit zonder resultaat. Zelfs als ik de stekker van de lmm los haal is er niet mee te rijden.
Is er een techneut in de buurt van Alblasserdam die me bij dit probleem kan helpen.
P.s. Ik heb de 5 al toegefluisterd haar niet te verkopen maar ze geeft geen positieve reactie.
Is er een techneut in de buurt van Alblasserdam die me bij dit probleem kan helpen.
P.s. Ik heb de 5 al toegefluisterd haar niet te verkopen maar ze geeft geen positieve reactie.
Re: Foutcode luchtmassameter
is er een nieuwe lmm geplaatst? geen verbetering door een nieuwe lmm?
dan moet je denk ik paar andere zaken nakijken.
lambda en alle lucht slangen controlleren.
gr
kotje
dan moet je denk ik paar andere zaken nakijken.
lambda en alle lucht slangen controlleren.
gr
kotje
-
Top ga ik gelijk doen
-
Heb de slangen gecontroleerd maar deze zijn in Nieuwstraat wel in de slang naar mijn gasklephuis zit aan de onderzijde een gat waar een slang op kan maar zie nergens een losse slang, hoort hie iets op?
Tevens draait de motor het beste als ik de airbox afkoppel, het filter is nieuw en oem.
Lamda weet ik niet hoe ik die moet testen.
Tevens draait de motor het beste als ik de airbox afkoppel, het filter is nieuw en oem.
Lamda weet ik niet hoe ik die moet testen.
maak dat gat eens dicht en kijk of er verbetering plaats vind .
de aansluiting gaat als ik het goed heb naar de stappenmotor of naar de carterontluchting. er moet een slang aangesloten zijn. want anders heb je valse lucht.
ik zou even goed kijken of de slang ergens onder de inlaat aanwezig is. misschien vergeten om terug te zetten.
gr
kotje
ik zou even goed kijken of de slang ergens onder de inlaat aanwezig is. misschien vergeten om terug te zetten.
gr
kotje
-
Het gat heeft een rubber mof waar duidelijk een slang of stop gezeten, ik heb gezocht naar een ontbrekende slang van 34mm maar niets gevonden. Nu zit er een stop in en draait de Bimmer als een goed geoliede machine in de computer is ook geen fout meer te bekennen. Ff een testrit gedaan eerst rustig warm rijden en dan al z'n 312 paardjes aanspreken en dat zonder enkel probleem. Het ziet er naar uit dat het probleem verholpen is.
Dank jullie voor het meedenken 1000 maal dank! Ben hier echt heel content mee,Super happy!
Dank jullie voor het meedenken 1000 maal dank! Ben hier echt heel content mee,Super happy!
super om te horen. heel veel succesVermaat535i schreef:Het gat heeft een rubber mof waar duidelijk een slang of stop gezeten, ik heb gezocht naar een ontbrekende slang van 34mm maar niets gevonden. Nu zit er een stop in en draait de Bimmer als een goed geoliede machine in de computer is ook geen fout meer te bekennen. Ff een testrit gedaan eerst rustig warm rijden en dan al z'n 312 paardjes aanspreken en dat zonder enkel probleem. Het ziet er naar uit dat het probleem verholpen is.
gr
kotje