Dag mensen,
Mijn naam is Niels en kom uit een klein plaatsje tussen Apeldoorn-Deventer.
Sinds kort ben ik in bezit van een BMW e90 sedan uit 2005, een 320i
Dit is tevens me eerste auto (altijd in me moeders boodschappenwagentje gereden:P)
Hij bevalt me goed heb alleen een probleempje met navigatie inbouwen (zie audio gedeelte)
Mvg, Niels
Niels E90 sedan 320i
Re: Niels E90 sedan 320i
welkom!
Welkom Niels !
Fotootjes zijn we hier gek op
Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp nodig hebt, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen
Zoek je iets over een bepaald onderwerp, probeer dan de zoekfunctie op het forum, dit voorkomt meestal het onnodig starten van een nieuw topic.
En ja, het is alweer bijna zover, kerst en nieuwjaar, dus bij deze, alvast prettige feestdagen !
p.s. ik heb je topictitel even iets aangepast zodat het wat overzichtelijker blijft hier
Fotootjes zijn we hier gek op

Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp nodig hebt, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen

Zoek je iets over een bepaald onderwerp, probeer dan de zoekfunctie op het forum, dit voorkomt meestal het onnodig starten van een nieuw topic.
En ja, het is alweer bijna zover, kerst en nieuwjaar, dus bij deze, alvast prettige feestdagen !
p.s. ik heb je topictitel even iets aangepast zodat het wat overzichtelijker blijft hier
-
Prima!
Heb nu even niet zo gauw een fotootje maar die komen zeker nog
Mag me topic over de radio bij deze heropend worden
?

Heb nu even niet zo gauw een fotootje maar die komen zeker nog

Mag me topic over de radio bij deze heropend worden

- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum Niels
altijd leuke wagentjes die boodschappenwagentjes
foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op.
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onder meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
altijd leuke wagentjes die boodschappenwagentjes

foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op.
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onder meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events