Glas Kilometerteller verwijderen
-
Glas Kilometerteller verwijderen
Goedemiddag,
Ik heb Chrome lijstjes voor om de tellers besteld.
Nu vraag ik me af hoe ik het glas voor de kilometerteller kan verwijderen.
Hoor het graag!
Groet,
Wouter
Ik heb Chrome lijstjes voor om de tellers besteld.
Nu vraag ik me af hoe ik het glas voor de kilometerteller kan verwijderen.
Hoor het graag!
Groet,
Wouter
Re: Glas Kilometerteller verwijderen
Beste WouterRijnders,
Iedereen is van harte welkom op dit forum, het wordt echter zeer op prijs gesteld, en is ook wel zo netjes natuurlijk, als je jezelf ook even voorstelt in het voorsteltopic
Het is geen verplichting maar wordt wel zeer gewaardeerd door iedereen
Hopelijk vinden we je in het voorsteltopic terug, natuurlijk het liefst met een paar fotootjes
Iedereen is van harte welkom op dit forum, het wordt echter zeer op prijs gesteld, en is ook wel zo netjes natuurlijk, als je jezelf ook even voorstelt in het voorsteltopic

Het is geen verplichting maar wordt wel zeer gewaardeerd door iedereen

Hopelijk vinden we je in het voorsteltopic terug, natuurlijk het liefst met een paar fotootjes

-
Excuses moi
-
Lukt niet met foto's uploaden, maar iemand die hier antwoord op heeft?
Foto plaatsen op photobucket, aanklikken, rechts een menu met links, op de link klikken die bij direct link staat, die heb je nu gekopieeerd, terug hierheen, boven tekstveld op img klikken, de link die je gekopieerd hebt tussen de twee keer img plakken, voila, foto geplaatst, dit staat ook on diverse voorsteltopics en er is een apart topic foto's plaatsen 

-
Als iemand het antwoord heeft hoor ik het graag.
Ik heb een aantal weken terug ook zulke tellerringen geplaatst. Dat kan door de achterkant los te schroeven en dan de 2 helften van de unit van elkaar af te halen.
De ringen kun je vervolgens door de openingen van de afzonderlijke tellers drukken en van binnenuit vast drukken.
Kijk anders eens op youtube daar staan ook een aantal how to's met filmpjes. (het is echt appeltje eitje)
De ringen kun je vervolgens door de openingen van de afzonderlijke tellers drukken en van binnenuit vast drukken.
Kijk anders eens op youtube daar staan ook een aantal how to's met filmpjes. (het is echt appeltje eitje)