Dag heren ik heb een vraagje.
Ik ben voor mijn 530 evt. opzoek naar een leuke set 18 inch wielen om deze vervolgens zwart te laten maken. (dippen/spuiten/poedercoaten/kwasten/onderdompelen of wat dan ook) dus spiek af en toe wat rond.
De tenspokes die er nu onder zitten hou ik er gewoon bij die gaan echt niet weg
Nou heb ik op marktplaats een mooi setje gezien maar vind ze nogal prijzig.. het gaat dus om een breedset van 't merk Rondell zoals omschreven en die kerel vraagt er duizend E voor.
Er zijn hier vast een paar velgenkenners die de waarde een beetje in kennen schatten dus met wat advies zou ik heel blij zijn
de link:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
ik hoor het graag van jullie. Bvd, Gr Dwayne
"Rondell" 18 inch breedset onder de E39?
"Rondell" 18 inch breedset onder de E39?
Gewoon BMW.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: "Rondell" 18 inch breedset onder de E39?
Met et 20 vallen ze net wat binnen de kasten. Zijn de standaard et waardes voor een e39.
Banden maat is ook prima. Mocht er eventueel flink gaan verlagen kan je wellicht een iets smaller achterbandje nemen.
Mocht je op oem hoogte of verlaging veren gaan rijden kan het allemaal prima, er past zelfs wel een spacertje tussen als je wat breder zou willen
Hier heb je een vergelijkbare set, dus de prijs is wel acceptabel, zeker als er bandjes omheen zitten
http://www.ebay.de/itm/188-5-10J-RONDEL ... 3f43c9be49
Banden maat is ook prima. Mocht er eventueel flink gaan verlagen kan je wellicht een iets smaller achterbandje nemen.
Mocht je op oem hoogte of verlaging veren gaan rijden kan het allemaal prima, er past zelfs wel een spacertje tussen als je wat breder zou willen
Hier heb je een vergelijkbare set, dus de prijs is wel acceptabel, zeker als er bandjes omheen zitten
http://www.ebay.de/itm/188-5-10J-RONDEL ... 3f43c9be49
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Bedankt voor de info man hier ken ik wat mee. verlagen was ik sws niet van plan, vind de hoogte wel prima zo. Misschien ooit als de veren af zijn. Maatje 265 vind ik net mooi die heb ik nou ook..
Zal ff kijken of ik een bod uitbreng op de wielen. Zal
eerdaags eens een showroom aanmaken en daar updates beginnen te plaatsen:duim:
Zal ff kijken of ik een bod uitbreng op de wielen. Zal
eerdaags eens een showroom aanmaken en daar updates beginnen te plaatsen:duim:
Gewoon BMW.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Welcome!
En succes met bieden
En succes met bieden
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire