Heb een bmw 530d uit 2003 en een navigatie business en 1 lade voor de dvd of
muziek cd heb de auto pas en er zat helaas geen navigatie dvd bij
Mijn vraag is kan iemand mij helpen aan een dvd of een oplossing hiervoor.
In dat topic staat genoeg. Let op, het artikelnummer genoemd in dat artikel is voor de prof navigatie. Business zal zeker niet duurder zijn bij de dealer denk ik
Thx Bjorn, ik bn het vndaag eens gaan navragen bij dealer in Dilbeek... Maar aangezien ik niet zeker ben of mijn dvd lezer nog werkt (en ze ook geen dvd liggen hadden voor mijn model) zou ik liever een goedkoper alternatief vinden. Hier in België is de update bijna dubbel de prijs (140€) ...
Ken, stuur maar PM. Ik Heb nog een navigatie business DVD liggen na de upgrade naar professional.
Plak ik een paar zegels erop en stuur ik ze naar je op, voor niks.
Ja, bericht is aangekomen, was heel erg druk de afgelopen dagen vandaar... Maar navigatie DVD is opgedoken, zal even kijken of ik een buitenland postzegel heb, zo ja, gaat hij vandaag op de post, anders morgen.
Ik zou voor origineel gaan, zijn iets sneller in gebruik heb ik gemerkt en je hoort niet constant je DVd speler. En dat is gewoon best irritant.
Ze kosten tegenwoordig nog geen €80,- bij de dealer, dus klein beetje vakantiegeld gebruiken voor een groot plezier zou ik zeggen.
En als Belg mag je best de Nederlandse grens over om er hier in Nederland eentje te kopen hoor....