geluid valt weg, navigatie dvd leest niet, idrive kan geen..

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
neonflow

geluid valt weg, navigatie dvd leest niet, idrive kan geen..

Bericht door neonflow » 21 mar 2015, 16:09

Ik rij een e87 van bouwjaar 2005 met navigation business erop. Enkele maanden geleden heb ik de originele accu laten vervangen. De monteur heeft een ander merk accu geplaatst maar met ong hetzelfde amp. Sindsdien stottert het geluid als het ware bij het hoogste volume. Enkele seconden gaat het geluid dan weg. Dit gebeurd geheel willekeurig. Zou het door de accu komen of is er iets anders mis? Zou deze ingeleverd moeten worden?

Ook heb ik een probleem met het navigation business unit. Wanneer ik de originele dvd erin plaats geeft het aan dat de medium niet gelezen kan worden. De loopwerk is inmiddels al veranderd maar zonder resultaat. Waar zou het aan kunnen liggen?

En het laatste probleem is dat er met de idrive niet mogelijk is om bepaalde functies aan of uitzetten. Zoals het activeren van 'na vertrek portieren sluiten' lukt niet. Heeft dit temaken met de codering?

Met vriendelijke groeten,

Joris

Source

Re: geluid valt weg, navigatie dvd leest niet, idrive kan ge

Bericht door Source » 23 mar 2015, 22:35

Wat is "ongeveer" en wat zat er origineel in?
Heb je standaard audio er in zitten of is het een rijdende discotheek?
Ingeleverd is ingeleerd? Zo ja dat moet die zeker dus dat wordt terug naar de monteur.

Loopwerk veranderd of vervangen?

Heb je wel een knop om alle deuren te-& ontgrendelen?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Audio, Navigatie en iDrive”