Wilmar heeft een 118i Cabrio

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
WTC

Wilmar heeft een 118i Cabrio

Bericht door WTC » 24 mar 2015, 21:42

Hallo,
Ik ben Wilmar tot een jaar geleden reed ik BMW R1150 GS Adv maar afgelopen jaar de overstap gemaakt naar 4 wielen.
Heb de cabrio nieuw gekocht vorig jaar 24 april, het nieuwe model zat eraan te komen en dan krijg je veel voor minder.
Gebruik de auto voor woon werk en vakanties en natuurlijk lekker touren met het dak eraf als het lekker weer is.
Foto's volgen.
Hoop hier op het forum antwoorden te vinden hoe ik handig routes kan maken (zoals in Basecamp van Garmin) en die ik dan via de navi in de auto kan rijden. Ben in het bezit van connect drive, weet BMW routes. Maar ik wil niet van A naar B, maar via C en D via dijkweggetje E en die dijkweg krijg ik er niet in. :gek:

Bart70
Contacteer:

Re: Wilmar heeft een 118i Cabrio

Bericht door Bart70 » 24 mar 2015, 22:50

Welkom Wilmar !

Ben erg benieuwd naar de fotootjes, ook van je tweewieler :duim:

Wat beteft je vraag, kan ik je helaas niet mee helpen :nee:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan maar even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk ontavng je snel hulp met betrekking tot je vraag, gaat vast goed komen :duim:

Kevin

Bericht door Kevin » 25 mar 2015, 17:35

Welkom!

Klinkt goed lekker touren in de zon met een cabrio. Ik weet zelf geen routes helaas!
Ben zelf van plan om misschien dit jaar richting Oostenrijk, Gerlos die kant uit te touren.

Succes met je zoektocht naar de routes.
.
Afbeelding

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 26 mar 2015, 20:43

Welkom Wilmar,

YES, weer een 1-serie rijder :gekdoen: , ja nu ben ik wel jaloers op jou cabrio ;)
hopelijk wordt het weer snel mooi cabrio-weer, dat weer snel kunt gaan cruise met je dak open :duimen:

foto's wachten we in spanning af.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E88 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”