radio BMW E87

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
kirstenchantal

radio BMW E87

Bericht door kirstenchantal » 03 apr 2015, 21:28

Goedenavond....
Hele tijd alleen mee gelezen, maar nu zelf maar een vraagje stellen.
Ik heb een 1 serie 118D uit 2005, business uitvoering, dus helaas geen navigatie, carkit en dergelijke.

Nu heb ik elke keer problemen met mijn autoradio.
Het display doet het vaker niet dan wel, mijn volume slaat vast en kan het geluid dus niet meer harder of zachter zetten en ook gebeurt het heel vaak dat mijn hele radio niet meer werkt.

Erg vervelend, dealer kan niks vinden :leip:
Iemand een idee welke opties ik heb???

Ik wil graag navigatie en een carkit in mijn auto, en daarnaast een aansluiting waar ik gewoon lekker mijn USB stickie met muziek op aan kan sluiten. En parrot heeft wel zoiets, maar blijf ik dan niet met het probleem zitten dat je parrot aansluit op je radio en deze optie het dus ook vaker niet doet dan wel doet, of staat je radio helemaal los van je parrot???

Ik hoop dat iemand me wat op weg kan helpen...

Groetjes

PolePosition

Re: radio BMW E87

Bericht door PolePosition » 04 apr 2015, 09:27

Afhankelijk van hoe de parrot aangesloten staat doet de radio helemaal niks. De parrot heeft zijn eigen versterker, als deze is ingeschakeld gaat de radio automatisch op mute.

kirstenchantal

Bericht door kirstenchantal » 05 apr 2015, 09:20

Oh kijk... Bedankt voor je relatie, zo wordt het al een stuk makkelijker :)
Laatst gewijzigd door Bart70 op 05 apr 2015, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking

hardwareman

Bericht door hardwareman » 08 mei 2015, 13:39

Ken je iemand met een Business radio die wel goed functioneert zonder problemen? Desnoods rijdt ik naar je toe en testen we het. Wellicht is het een stroom toevoer probleem. Kunnen we uitsluiten dmv andere radio.
BMW E87 118D | 2009 | 2.0 TDI 136pk 6 bak |

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Audio, Navigatie en iDrive”