Stephan E36 318i sedan

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
stephanh88

Stephan E36 318i sedan

Bericht door stephanh88 » 08 apr 2015, 20:28

Al jarenlang liefhebber van BWM, en voornamelijk klassieke BMW's.

Deze voorliefde heeft ertoe gezorgd dat ik met wat vrienden ervoor wil zorgen dat er jaarlijks mooie toertochten voor klassiekers wordt deelgenomen. Om het helemaal naar ons zin te maken hebben wij de stoute schoenen aan getrokken en willen eind augustus zelf ons eerste evenement organiseren, hierover meer in het evenementen topic.

Zelf rijd ik al jarenlang BMW's. Begonnen met een E46 318i coupé, vervolgd door een 524td (E28). Mijn huidige BMW is een 318i sedan (E36).
Hoewel de E36 prima rijd, is mijn streven om binnenkort toch weer een mooie klassieker op de stoep te hebben staan. En het dromen blijft voor mij een 635CSi (E24) :duim:

Bart70
Contacteer:

Re: Stephan E36 318i sedan

Bericht door Bart70 » 08 apr 2015, 20:58

Welkom hier Stephan !

De oude modellen kunnen mijn waardering ook altijd erg goed verdragen :duim:

Heb je ook fotootjes ? Daar zijn we namelijk gek op hier :duim:

Leuk dat je toertochten organiseerd en je eerste evenement gaat organiseren !
Net met mijn eerste bezig, op kleine schaal, maar wel leuk moet ik zeggen :)

Je droom, ja, dat begrijp ik, ik herinner me nog dat ik de eerste vlakbij ons huis zag staan, man man man, was meteen verliefd en moest ik ook hebben later hahaha, helaas niet van gekomen, maar zo gaat dat nu eenmaal meestal in het leven.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Verder wens ik je natuurlijke alle succes en vele veilige en probleemloze kilometers :duim:

p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp en/of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Stephan E36 318i sedan

Bericht door mieske90 » 10 apr 2015, 19:23

Welkom Stephan,

altijd leuk om iets te organiseren, zeker in combinatie met een passie is het helemaal geweldig :duimen:
jammer genoeg heb ik geen klassieker anders was ik sowieso aanwezig geweest.

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je vrienden en jullie BMW een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

tijdens bimmerfest 2015 vind er een wereldrecord poging plaats om zo veel mogelijk E36 bij elkaar te krijgen.
voor meer info kijk op http://bimmerfest.eu/bmw-e36-wereldrecordpoging
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”