Naam: Niels
Gebruikersnaam: NPDW
Regio: Zuid Holland
Welke BMW je rijdt: Een rode BMW Alpina B3 3.3 (E46)
Opties: Veel!
Wat is je autogeschiedenis: Hiervoor had ik een Toyota Corolla uit 1996
Hoe ben je op BimmerPortal terecht gekomen: Via het internet.
Voor foto's, zie het Alpina registry: http://www.thealpinaregister.com/photos ... saloon/235
Niels - BMW Alpina B3 3.3 (E46)
Re: Niels - BMW Alpina B3 3.3 (E46)
Welkom hier Niels !
Zou leuk zijn als je even de moeite neemt om de foto's hier in het topic te plaatsen i.p.v. een link.
Mooie wagen in ieder geval
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig, stuur even een pm naar een van de moderators en we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp en/of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Zou leuk zijn als je even de moeite neemt om de foto's hier in het topic te plaatsen i.p.v. een link.
Mooie wagen in ieder geval
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig, stuur even een pm naar een van de moderators en we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp en/of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Mooie Alpina
Dit is nou mooi spul!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Niels,
kun je ons meer vertellen over je deze unieke wagen?
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je Alpina een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
kun je ons meer vertellen over je deze unieke wagen?
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je Alpina een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events