Vincent E60
Vincent E60
Hier bij wat foto's van mij 525i van 2005
Re: Vincent E60
Sinds ik hem gekocht heb, heb ik al wat dingen veranderd.
Verlaagd 19 inch styling 95 breedset velgen, raamlijsten en gril zwart gemaakt.
Wil nog een origineel m pakket.
Verlaagd 19 inch styling 95 breedset velgen, raamlijsten en gril zwart gemaakt.
Wil nog een origineel m pakket.
Dat ziet er goed uit!
En zeker met combinatie van een M pakket helemaal!
En zeker met combinatie van een M pakket helemaal!
Ziet er goed uit! wat kleine veranderingen niet kunnen doen met een auto
Raamlijsten met plastidip gedaan?
- Dennis_E60
Hele mooie wieltjes, zitten normaal ook op de 7 toch?
Idd met plastidip is een tijdelijk oplossing. Zoek nog een setje shadowline.Edgar1234 schreef:Ziet er goed uit! wat kleine veranderingen niet kunnen doen met een auto
Bedankt! Idd zijn 7 serie velgen. Geloof van de E65 maar weet het niet zekerDennis_E60 schreef:Hele mooie wieltjes, zitten normaal ook op de 7 toch?
Nou heb een prof navigatie er in zitten, met een dvd van 2005.
Nou wil ik dus een 2015 er in doen, heb bij de dealer 1 gezien dat is een update van 2015 dat is 1 cd volgens mij voor 79 euro.
Ik ga elk jaar naar hongarije op vakantie dus wil zeker weten dat alle wegen hier op staan. Weet iemand dit?
Of moet ik 1 nemen met 3 dvd's dat is uitgebreider denk ik of niet? Op Mp zie ik ze staan voor paar tientjes, maar heb daar niet zo'n vertrouwen in
Nou wil ik dus een 2015 er in doen, heb bij de dealer 1 gezien dat is een update van 2015 dat is 1 cd volgens mij voor 79 euro.
Ik ga elk jaar naar hongarije op vakantie dus wil zeker weten dat alle wegen hier op staan. Weet iemand dit?
Of moet ik 1 nemen met 3 dvd's dat is uitgebreider denk ik of niet? Op Mp zie ik ze staan voor paar tientjes, maar heb daar niet zo'n vertrouwen in
Ik heb laatst de 3 dvd set bij de dealer gehaald, 2015 versie. Die was ook 79 euro....
Lees dit topic even door: viewtopic.php?f=128&t=44103&hilit=leesgeluiden
Je hebt het risico met marktplaats dat je dus geen legale schijven krijgt en dus lees herrie krijgt...
Ps, ter info:
Lees dit topic even door: viewtopic.php?f=128&t=44103&hilit=leesgeluiden
Je hebt het risico met marktplaats dat je dus geen legale schijven krijgt en dus lees herrie krijgt...
Ps, ter info:
DVD1 - Western Europe:
Andorra, Belgium, France, Gibraltar, UK, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal, Spain
DVD2 - Central Europe:
Austria, Belgium, Germany, Croatia, Denmark, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Czech Republic, Vatican City
DVD3 - Eastern Europe:
Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Latvia, Lithuania, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland, Romania, Russia, Sweden, Slovakia
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
Oké bedankt ik ga dan ook voor de originele.
Je velgen staan heel netjes! Welke maten heb je om je Style 95 als ik vragen mag?