napraten over de zomerwielen meet & greet
- mieske90
- BimmerPortal Team
napraten over de zomerwielen meet & greet
Plaatste hier je reacties en foto's van de zomerwielen meet & greet op 26 april in Veldhoven.
Re: napraten over de zomerwielen meet & greet
Was top geregeld en een geslaagde meet ondanks het weer! Ben er volgend jaar zeker weer bij!
Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
Zeer geslaagd, mooie opkomst en het weer viel 100% mee, eindelijk de mooie M3 van Martijn eens gezien, erg mooi En natuurlijk nog wat bijzonder mooie wagens, de M3 van Hans en Angelo zijn ook zeer mooie exemplaren In het echt toch altijd net weer even anders in positieve zin.
Mooi terrein en ja, voor sommigen een eind rijden, maar ach, dat is toch echt geen straf in mijn ogen.
Complimenten voor de opkomst en het gedrag, ondanks 1 klein incidentje.
Goed geregeld allemaal weer en tot de volgende meeting
Mooi terrein en ja, voor sommigen een eind rijden, maar ach, dat is toch echt geen straf in mijn ogen.
Complimenten voor de opkomst en het gedrag, ondanks 1 klein incidentje.
Goed geregeld allemaal weer en tot de volgende meeting
Leuke middag gehad en zeer mooie auto's gezien
Toch leuk dat mijn compact uiteindelijk niet de enige was, heb ook nog een zilveren gezien.
Miste trouwens wel een paar Bimmers die ik graag even had willen aanschouwen, de 325 cabrio van Peter en de 325 coupé van Jeremy.. Dacht wel dat zij zouden komen, maar misschien heb ik niet goed opgelet
Gr,
Johan
Toch leuk dat mijn compact uiteindelijk niet de enige was, heb ook nog een zilveren gezien.
Miste trouwens wel een paar Bimmers die ik graag even had willen aanschouwen, de 325 cabrio van Peter en de 325 coupé van Jeremy.. Dacht wel dat zij zouden komen, maar misschien heb ik niet goed opgelet
Gr,
Johan
Was weer erg gezellig en toch mooie opkomst ondanks het weer
Was m'n camera vergeten dus geen foto's van mijn kant deze keer.
Toen ik thuis kwam was het droog, dus meteen even gewassen en hij staat weer schoon in z'n hok
Was m'n camera vergeten dus geen foto's van mijn kant deze keer.
Toen ik thuis kwam was het droog, dus meteen even gewassen en hij staat weer schoon in z'n hok
Het was zeker een mooie meeting. Ondanks de veranderde locatie en de matige weersvoorspelling toch een heel aardige opkomst
Helaas niet met iedereen even kunnen praten omdat mijn 2 zoons nogal wat aandacht opeisten maar goed dat hoort er ook bij. Ze vonden het wel weer super om een dagje met pap en met name met de op pad te zijn
Top organisatie weer !!
Helaas niet met iedereen even kunnen praten omdat mijn 2 zoons nogal wat aandacht opeisten maar goed dat hoort er ook bij. Ze vonden het wel weer super om een dagje met pap en met name met de op pad te zijn
Top organisatie weer !!
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Leuke meeting! Ondanks het weer, inderdaad een goede opkomst! BimmerPortal organisatie was dik in orde!
Bedankt voor de stickers, en Schmiedmann voor de nummerplaathouders!
Zie hieronder de foto's
Bedankt voor de stickers, en Schmiedmann voor de nummerplaathouders!
Zie hieronder de foto's
- Spoiler: Laat zien
-
Hallo allemaal
Mooie middag gehad goede opkomst en mooie Beemers gezien op een verassende locatie
Wij waren met mijn e60 volgende keer gaat ook de e46 compact mee.
gr. Werner ( boombastic 71)
Mooie middag gehad goede opkomst en mooie Beemers gezien op een verassende locatie
Wij waren met mijn e60 volgende keer gaat ook de e46 compact mee.
gr. Werner ( boombastic 71)
Was zeker geslaagd, ondanks dat ik verkeerd gereden was en me hele auto onder de modder zat door een fijn modderpadje maargoed, de opkomst was iig erg goed beter dan dat ik verwacht had.
Wat een wagen trouwens die grijs zilvere 850 csi
Ik ben er zeker weer bij samen met me vrouwke de volgende keer!
Groeten,
Bamiee (Rick)
Wat een wagen trouwens die grijs zilvere 850 csi
Ik ben er zeker weer bij samen met me vrouwke de volgende keer!
Groeten,
Bamiee (Rick)
E36 323i Coupé 1997 - sold
E39 528iA Sedan 1999 - Sold
E36 325i Coupé 1992 - Sold
E36 316i Touring 1998 -Swap m52b28
E46 330i Touring 2003 - Sold
E39 540iA Sedan 1996 - 6bak swap!
E36 328i Touring 1997 - Daily
Binnenkort open Bamiee's 90s bmw garage.
E39 528iA Sedan 1999 - Sold
E36 325i Coupé 1992 - Sold
E36 316i Touring 1998 -Swap m52b28
E46 330i Touring 2003 - Sold
E39 540iA Sedan 1996 - 6bak swap!
E36 328i Touring 1997 - Daily
Binnenkort open Bamiee's 90s bmw garage.
Erg leuke meeting inderdaad. Leuk om wat van een ander merk te mogen zien qua mods, steek je uiteraard weer wat van op. En ondanks dat ik niet echt meedraai in het wereldje toch heel de middag staan ouwehoeren, haha.
Ben bezig met het verwerken van een hele hoop foto's, weet nog niet precies wanneer ze online komen.
Was een zeer leuke meeting, voor mij ook een uitstekende locatie (woon zelf in Veldhoven). Ik was 1 van de 2 E34's , en dan niet diegene die zo nodig donuts moest gaan draaien
Zal zo snel mogelijk een aantal foto's hier posten, de rest komen op mijn Facebook
Maar hier alvast een voorproefje
Was een zeer leuke meeting, voor mij ook een uitstekende locatie (woon zelf in Veldhoven). Ik was 1 van de 2 E34's , en dan niet diegene die zo nodig donuts moest gaan draaien
Zal zo snel mogelijk een aantal foto's hier posten, de rest komen op mijn Facebook
Maar hier alvast een voorproefje
Ik was ook weer aanwezig, zoals elke Bimmerportal meeting!
Meer foto's op mijn Facebook, like wordt gewaardeerd!
Klik voor Facebook Page!
Hieronder een alvast een setje!
Jordy zijn 330i E46 Sedan!
Niels' 330ci E46 Coupé!
Meer foto's op mijn Facebook, like wordt gewaardeerd!
Klik voor Facebook Page!
Hieronder een alvast een setje!
Jordy zijn 330i E46 Sedan!
Niels' 330ci E46 Coupé!
Foto's zien er goed uit! Wat voor een polarisatiefilter/lens is dit?
Prachtige foto's Op de FB pagina mooie verzameling
Dank voor het delen !
Dank voor het delen !
Oude Nikon D90 met een 18-105mm lens, incl. polarisatiefilter van B&W! Doet zijn werk nog prima, ondanks dat die al 7 jaar is