Deze is uit Italië geïmporteerd. Heerlijke wagen.
Er komen snel beter foto's Yizu, dat beloof ik.
Welnu mijn ervaringen bij Tunex:
N.a.v. de reactie op mijn "voorstelronde" besloten toch het tunen, DPF off, EGR en spoelen te laten uitvoeren bij Tunex. Ondanks dat ik n.a.v. van jullie reactie's een beetje huiverig werd.
2 weken geleden hiervoor een afspraak gemaakt voor vandaag.... 09:00 uur. Stond genoteerd in de tunex agenda.
Ik kom daar dus vanochtend aan en meld me bij de balie. Wordt heel vrolijk gevraagd wat ik vandaag wil laten uitvoeren?????? Ik denk, hè, dat staat toch in de agenda. Dus ik heel vrolijk terug antwoorden " dat staat toch in jullie agenda, hierover hebben we 2 weken geleden gesproken"
"Even een controle om na te lopen wat besproken is ook daadwerkelijk uitgevoerd moet worden", zegt de man in een snelle reactie!
Ik denk ben ik nu gek....., [Slimme modus aan], dus ik zeg daarop..... "nou vertel maar eens..., wat staat er in jullie agenda?".
Uiteindelijk stond daar alleen mijn naam in... nergens de vermelding wat ik gedaan wilde hebben.
Dat begon dus al goed. Dus ik nogmaals aangeven dat ik het gehele pakket wilde doen voor de afgesproken prijs van 675 euro... Zoals telefonisch vastgelegd 2 weken daarvoor.
Loopt de man weg, sluit de deur. 5 minuten later... "eeuhh... dat spoelen wordt moeilijk. We zitten vol voor vandaag"
"anders doen we het tunen en dan mag u terug komen volgende week"
Volgende week terugkomen? Ik heb toch nu de afspraak gemaakt. Volgende week heb ik andere plannen en dat is toch geen gunst!
Iets minder vriendelijk de hand geschudt en bedankt voor beide mogelijkheden.
Dat was dus Tunex.... Geen optie.
Onderweg naar huis, Auto Transmission BV in Ede gebeld. Ze hadden ruimte voor vandaag.
Wat een mooi bedrijf en wat een service. Je mag gewoon de werkruimte in lopen en kijken wat ze nu doen aan je automaat. Schoon, professioneel en klantvriendelijk.
Voor wat betreft automaat spoelen een heel goed adres!
By the way..... de bak pakt nu nog soepeler als daarvoor. Ook al had ik geen problemen, het verschil is merkbaar.
Kortom een warme douche voor:
Auto Transmission BV in Ede.
http://www.autotransmission.nl
Auto Transmission BV in Ede