Ik heb deze overstap gedaan omdat ik in september vader ga worden

Maar na het babyshoppen van kinderkamer tot kinderwagen, ben ik er toch wel achter gekomen dat de cabrio toch wel heeeeel weinig opbergruimte heeft achterin, de kinderwagen paste er net in.
Dus vanaf februari al een beetje aan het rondkijken op de diverse ocassionssites, en had toch wel wat eisen, de voorkeur ging naar een 6 cilinder, een 4 cilinder had ook niet zo heel erg geweest, de auto moest navigatie xenon (vanwege de angel eyes) pdc lichtpakket en cruise control hebben en een kilometerstand van onder de 175k, als je deze opties aanvinkt op de diverse sites dan werden de advertenties al ruim gehalveerd.
Nu 2/3 maanden later kwam ik op internet een op het oog hele nette 325i tegen met de opties en kilometerstand die me aanspraken.
De garage gebeld en gezegd dat ik de volgende dag langs kwam om de auto te bekijken.
Daar aangekomen, had ik meteen het wow gevoel, proefrit gemaakt, en de auto op een parkeerplaats helemaal binnenste buiten gekeerd om te kijken of er iets mee was. Dat was niet zo dus piepende bandjes terug naar de garage om te kijken wat hij voor inruil gaf voor mijn cabrio, we waren er al redelijk snel uit, dus we hadden een deal, een week later mocht ik de auto ophalen.
Wat duurt zo'n week toch altijd lang zeg ppffff. Zag er wel een beetje tegenop om de cabrio achter te laten, maar toen ik bij de garage weg reed met de 325i, was ik hem toch snel vergeten.
Want wat ligt zo'n e90 als een blok op de weg zeg, en zo geruisloos, in een cabrio hoor je echt alles, in deze auto zit je echt in een kluis, en wat loopt dat blok toch heerlijk!
Nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig wat het geworden is

Het is dus een e90 325i in de kleur Sparkling Graphite uit 2005 geworden met 142000 op de teller en netjes dealer onderhouden.
De auto heeft xenon, climate, navigatie professional, pdc, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en nog wat opties. Heb een stoffen interieur (helaas geen sport) maar daar kon ik hem niet voor laten staan.
De Velgen moest ik op de foto even aan wennen maar vind ze in real life eigenlijk wel erg mooi onder de auto staan, maar blijf marktplaats in de gaten houden voor een mooi setje oem style in 18'', er zitten erg goede banden onder dus die kan ik dan zo overzetten.
Ik heb al welgeteld 1 fotootje, het weer in het weekend was namelijk niet heel erg mooi om wat mooie shots te maken. Ik zal spoedig wat meer foto's maken!
Dit is hem geworden:

Heb het weekend meteen de navi geupgrade naar 2015, en een nieuw embleemlogootje op de sleutel geplakt (het zijn de kleine details

Het wordt nu eerst ff lekker genieten van de auto