E39 touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
pernut

E39 touring

Bericht door pernut » 29 apr 2015, 18:50

Hey BMWers,

Ik zal me even voorstellen. Na lang zoeken vond ik een e39 520d uit 2001van de eerste eigenaar. Er mankeert eigenlijk niks aan en de lak ziet er nog strak uit. De vervagende pixels onder de klokken heb ik afgelopen weekend laten repareren dus die zijn weer als nieuw. Hij werd toen ik hem kocht niet helemaal warm dus heb ik de thermostaat vervangen. Verder wil ik de radio repareren (valt af en toe een paar seconden weg) en wil ik er een aux ingang inbouwen. Zo zag hij eruit voordat iemand in mn achterbak is gereden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu zo:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus dat moet ook gerepareerd worden. Ik wilde de gasveren in de achterklep toch al doen dus dan kan dat gelijk als de klep wordt vervangen... Even wachten op de verzekering!

Groeten

mieske90
BimmerPortal Team

Re: E39 touring

Bericht door mieske90 » 29 apr 2015, 19:54

Welkom op het forum,

je Touring ziet er heel netjes uit, jammer van het ongelukje maar gelukkig is het verzekeringswerk.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Re: E39 touring

Bericht door Bart70 » 29 apr 2015, 21:02

Welkom hier !

Een hele mooie E39 Touring :duim: Vooral de kleur vind ik persoonlijk erg mooi, jammer van de schade, maar dit komt wel weer goed :duim:

Mocht je nog met een 5 serie clubje naar BimmerFest willen dan lees ik het wel (link staat in mijn onderschrift).

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zsm proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers en maak gerust een showroom aan, leuk voor jezelf en voor anderen :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”