Bedankje voor alle steun..!!!

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Mr. Yellow

Bedankje voor alle steun..!!!

Bericht door Mr. Yellow » 06 mei 2015, 14:34

Beste Rijders,

Goedemiddag.
Hartelijk dank voor jullie ervaringen :love: . Dit is echt een top forum..!!!
Had nooit zoveel goede opmerkingen en directe adviezen verwacht, voor al mijn vragen en opmerkingen.
Mijn mooie e39 528i uit 2000 met 241+ op de teller heb ik kunnen verkopen voor een mooie prijs. Heb heel veel plezier gehad met de wagen en erg veel geleerd hoe de wagen is, onderhouden en bereden dient te worden.
Mijn meissie haalde haar rijbewijs een paar weken terug en heb haar een mooi klein eerste wagentje cadeau gegeven, niets mooier dan dat als je haar gezicht zag :-) + zei wilde niet in een grote wagen beginne :gek:
Momenteel rij ik nu in mijn Opa's Mazda 323 van 18jaar oud, ook een automaat wat een beest hahaha.
Een mooiere wagen dan een E39 is er niet en wens jullie hierbij dan ook heel veel rijplezier en genot van de technische kennis die hier gedeeld word, om verder te kunnen net als ik toen ik vragen had over diverse eigenschappen of onderdelen van een wagen.

Beste rijders beetje gas erop, laat die bandjes spinnen..!!! :driving:

Mvg,
Vincent

matheeuwissen
Contacteer:

Re: Bedankje voor alle steun..!!!

Bericht door matheeuwissen » 06 mei 2015, 14:39

Tot ziens Vincent :)
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

icecoldcars

Re: Bedankje voor alle steun..!!!

Bericht door icecoldcars » 22 jun 2015, 14:40

Ik wil me even bij Vincent aansluiten! Sinds ik pas geleden mijn 330Ci heb gekocht weet ik ook dat er geen fijnere auto's bestaan dan bmw. Wel grappig dat veel mensen eerst een mazda en dan een bmw hebben of andersom. Ik zag op een gegeven moment hier een mazda CX-5 te koop staan, die had ik toen bijna aangeschaft. Uiteindelijk is het toch de bmw geworden. In ieder geval: Bedankt voor alle steun en informatie op dit forum!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”