He hallo allemaal,
Steven is de naam, 37, uit Utrecht.
Vroeger veel aan autos gesleuteld, hoofdzakeljik Alfa's. Nu rijdend in een Zweed. Heerlijke stoelen maar een drama wegligging. De V70 is ook wat te groot voor ons. Vandaar nu op zoek naar een E91.
Groet,
Steven
Steven BMW op zoek naar een E91
Re: Steven BMW op zoek naar een E91
Welkom hier Steven !
Veel succes met je zoektocht en mooi dat je gaat overstappen naar een BMW natuurlijk
Nog op zoek naar een speciale uitvoering, bijzondere wensen ?
Als je vragen hebt over het forum, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Probeer ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum als je een specifieke vraag hebt of iets over een bepaald probleem of onderwerp wilt weten, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Nogmaals, succes met de zoektocht en we lezen het wel als je er eentje naar je zin gevonden hebt
p.s. ik heb je topictitel even aangevuld voor het overzicht hier
Veel succes met je zoektocht en mooi dat je gaat overstappen naar een BMW natuurlijk
Nog op zoek naar een speciale uitvoering, bijzondere wensen ?
Als je vragen hebt over het forum, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Probeer ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum als je een specifieke vraag hebt of iets over een bepaald probleem of onderwerp wilt weten, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Nogmaals, succes met de zoektocht en we lezen het wel als je er eentje naar je zin gevonden hebt
p.s. ik heb je topictitel even aangevuld voor het overzicht hier
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Steven,
succes met je zoektocht naar een wagen van een echt merk
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E91 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
succes met je zoektocht naar een wagen van een echt merk
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E91 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
-
Steven BMW
Ha Bart,
Heb er intussen wat in verdiept. Mijn voorkeur gaat uit naar:
- de lijn 6 motor van BMW, en voor de E9x van de periode 2005-2007 betekent dat meen ik een 325i of hoger?
- Touring model
- eerste fase E9x, dus idd '05-'07 (Ik denk dat de LCi nog te duur is)
- km stand 120k-160kkm
- prijs iets van max 13.000 euro, maar ik het lasting daar een harde lijn op te plaatsen.
Paar andere likes:
- (semi) ledere bekleding
- stoelverwarming (ik vind dat zo lekker in mijn huidige Volvo....sorry)
- xenon verlichting
- M-paket (meer als nice to have want zijn nauwelijks te vinden)
Ik kom op internet heel veel verschillende versies tegen.
1/ Navi (of I-drive)
Wat is jullie mening over de navigatie unit uit die tijd? ik kom een smalle tegen en een brede. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de gemiddelde DomDom beter is dan de navi van BMW. Zijn er nog andere redenen om voor de I-drive te kiezen?
2/x-drive.
Ik kom 325ix tegen. Zijn die dingen heel gevoelig voor bandenslijtage, koppelingen etc? Standaard zullen ze een wat hoger verbruik hebben meen ik.
3/ Motor.
Ik rij nu een V70 2005 2.5T met 210pk en 350Nm Koppel. Het is een low-pressure turbo, dus met name onderin is er al heel wat Koppel beschikbaar wat erg fijn rijdt in Nederland. Hoe verhouden de 320(4Cyl) en 325(6Cyl) zich ind at respect? Zijn dat ongblazen hoge toeren motoren?
Nou ja, hoop vragen....nog meer uitzoekwerk.
Groet,
Steven
Heb er intussen wat in verdiept. Mijn voorkeur gaat uit naar:
- de lijn 6 motor van BMW, en voor de E9x van de periode 2005-2007 betekent dat meen ik een 325i of hoger?
- Touring model
- eerste fase E9x, dus idd '05-'07 (Ik denk dat de LCi nog te duur is)
- km stand 120k-160kkm
- prijs iets van max 13.000 euro, maar ik het lasting daar een harde lijn op te plaatsen.
Paar andere likes:
- (semi) ledere bekleding
- stoelverwarming (ik vind dat zo lekker in mijn huidige Volvo....sorry)
- xenon verlichting
- M-paket (meer als nice to have want zijn nauwelijks te vinden)
Ik kom op internet heel veel verschillende versies tegen.
1/ Navi (of I-drive)
Wat is jullie mening over de navigatie unit uit die tijd? ik kom een smalle tegen en een brede. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de gemiddelde DomDom beter is dan de navi van BMW. Zijn er nog andere redenen om voor de I-drive te kiezen?
2/x-drive.
Ik kom 325ix tegen. Zijn die dingen heel gevoelig voor bandenslijtage, koppelingen etc? Standaard zullen ze een wat hoger verbruik hebben meen ik.
3/ Motor.
Ik rij nu een V70 2005 2.5T met 210pk en 350Nm Koppel. Het is een low-pressure turbo, dus met name onderin is er al heel wat Koppel beschikbaar wat erg fijn rijdt in Nederland. Hoe verhouden de 320(4Cyl) en 325(6Cyl) zich ind at respect? Zijn dat ongblazen hoge toeren motoren?
Nou ja, hoop vragen....nog meer uitzoekwerk.
Groet,
Steven
-
Steven BMW
Iemand bekend met Vakgarage H & H te Leek in Groningen?
http://www.vakgaragehenh.nl/occasions/v ... asion-.htm
(Ik krjg geen specifieke link naar de bmw die ik zie, even op bmw klikken en dan is er maar 1 E91.
Groet,
Steven
http://www.vakgaragehenh.nl/occasions/v ... asion-.htm
(Ik krjg geen specifieke link naar de bmw die ik zie, even op bmw klikken en dan is er maar 1 E91.
Groet,
Steven